Note fondée sur 54 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Für Erholungssuchende ist die Lage super. Sehr ruhig mit Blick ins Grüne oder auf den See.
Der nächste Supermarkt ist 15 km entfernt. Außer Natur gibt es hier nichts.
Leider wird das Resort seit dem Verkauf von Hapimag an den derzeitigen Besitzer nur noch auf Sparflamme betrieben. Die Rezeption ist nur von 9 bis 10 Uhr besetzt mit dem Hausmeister der schlecht englisch versteht. Service gibt es nur minimal. Man kann Fahrräder ausleihen. Billard, Kanu , Tischtennis ist da, kann aber nicht benutzt werden.
Sehr schade. Lange wird das so nicht gut gehen. Das Resort war in der Hochsaison auch nur teilweise belegt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,I am very sorry if you felt like we didn't meet your expectations this time. We are working very hard to make sure all our guests are satisfied.Glad to hear that you enjoyed the beautiful nature and the cabin!Hoping to see you again in the future and be able to show you our improvements!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Carsten,Thank you for sharing your feedback with us! Hope you had a pleasant stay with us. If you have time we would love if you could send us a private email and let us know what you were missing to improve for the future.We hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for your review! Glad to hear you enjoyed your cabin and had a pleasant stay with us. We would appreciate if you could send us a private email and share your feedback what we could have improved for a 10/10 score, we value your feedback highly!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer, it was a pleasure hosting you! It makes is very glad to hear you enjoyed your stay with us. You are always welcome back!Kind regards,
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Lars, thank you for taking the time sharing your feedback with us. It helps us improve! We would love to hear more about your experience and what we could improve for the next time, please send us a private email, we highly value your feedback!Kind regards,
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Jenny,Thank you for a 10/10 score, it makes us very happy to see! We are glad you enjoyed your stay with us and looking forward seeing you again in the future!
par un voyageur
Utmärkt
Publié le 27 juill. 2024 sur HotelsTrevligt och lugnt ställe fina hus att bo i
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Ola, thank you for sharing your feedback with us! It makes us very happy to hear you enjoyed your stay with us and the calm surroundings. We hope to see you again next summer! Kind regards,
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Rasmus, it makes us very happy to read your feedback and that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again next summer!Kind regards,
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Gunnar, thank you for sharing your feedback with us. We would love to hear more about your experience and what we could improve to get a 10/10 from you. Your feedback helps us and we highly appreciate it!Kind regards,
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Resort Yxenhaga, Gestion de l’hôtel
Dear Morten, we are happy to hear you were satisfied with your stay! You are always welcome back.Kind regards,