Note fondée sur 201 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Nice quiet place to stay while on the road back to Colorado.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Daniel, for your great review. I will let my staff know because they make your stay as comfortable as possible. We hope you had a great trip home.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi Cimberly, Thank you for taking the time to give us a review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi Donna, Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi David, I apologize for the late reply. Thank you for taking the time to post a review. We appreciate your business and look forward to seeing you again real soon. Have a great week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi Amy, Thank you for taking the time to post a review. We really appreciate it. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again real soon. Have a great day
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
No elevator. Toilet broken
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi Carol, Thanks for the review. I apologize for the lack of an elevator in our two-story property. If you had needed a ground floor we would have been more than happy to try and accommodate you. I am also disappointed to hear that you were having an issue with your toilet. Did you bring up you issue with our staff? I apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for staying with us .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Love staying here every time we are in town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for a review. We are please to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi Marissa, Thanks for taking time for giving us a great review. We are glad that you chose to stay with us and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Fit our needs perfectly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hi Kristine, Thank you for taking the time to post a review. We are so happy to hear that we fit your needs. We look forward to seeing again real soon.