Note fondée sur 110 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Prima kamer. Netjes en schoon.
Hond mocht mee.
Bedden prima.
par un voyageur
Quick break
Publié le 22 avr. 2024 sur HotelsWe blijven terugkomen en de staf is erg vriendelijk, maar kamers zijn gedateerd en hebben nodig wat verf, 2024 comfort en zeker nieuwe vloerbedekking nodig. Het heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt maar echt in een staat dat wat aandacht nodig heeft. Als je het laat dan kan het klanten kosten of nog duurder worden voor opknappen.
par un voyageur de Duisburg
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Das Personal, ob an der Rezeption, die Reinigungskräfte oder im Restaurant, war sehr nett und hilfsbereit.
Das Frühstück war gut. Das Zimmer war sauber und das Bett war bequem.
Das Schwimmbad haben wir mehrfach genutzt.
Man ist fußläufig in Hollum und auch am Leuchtturm. Wir haben den Kurzurlaub sehr genossen und kommen gern wieder! Danke
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2023 sur Expedia
Vriendelijk en behulpzaam personeel
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Goed, alleen de kamer was erg warm.
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Expedia
Kamer komt veroudert en sleets over, elektriciteit aansluiting onder bed niet naar behoren (zagen we bij toeval omdat een bed vochtig was en vervangen moest worden) hygiëne viel tegen, viezige nachtkastjes, douche gordijn en vloer. Echt te duur voor een nacht (185 euro incl hond, maar geen voorzieningen daarvoor).
par un voyageur
Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Das Hotel braucht dringend eine Renovierung.