Note fondée sur 475 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2022 sur Expedia
Bon service femme de chambre, personnelles de soutien, personnelles aux petits restos! Juste à la réception le personnelles pas beaucoup de façons!!!Notre chambre était très belle rénové et la plage magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2022 par Bali Hai Beach Resort, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup, Melanie!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Peaceful place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Joan,Thank you for your amazing response!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing rating Beatriz!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
considering the prices and the overall renovated room, its okay not great. reception can be better with info and or willingness ! room was okay ( bathroom had spots on the ceiling) and sofa in the living room too old/ no boiler for some hot water. location is good but service can be improved on many departments.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Hello D,Thank you for the constructive feedback, we will take it very seriously! we are working on remodeling the property soon! we hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alexandia,It does not look like you had the best experience, please feel free to share it with our front office team or management!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Needs updating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Yaisel,We are planning on renovating our property to make it more appealing and comfortable to all our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
La piscina cierra muy temprano, y no hay servicio para lo que necesites después después de la 8 de la noche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nelly, Unfortunately, based on the city guidelines, we cannot keep the pool open past sunset time, as there is no life guard on duty, and we could not have strong light out on the pool because it is sea turtle hutching season. We hope you understand these are requirements we have to follow, and you would be able to join us to make sure the sea creatures of Anna Maria Island can be protected
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response Nghi!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The shower curtain is really dirty. The restroom had a weird smell, and the hand sink in the restroom drains really slow, and water pressure is extremely low.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Teejay,Thank you for bring these issues to my attention. I will certainly share it with my team and ensure these are addressed properly!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I couldn't travel because of the hurricane and they didn't help me make an exchange or refund and no kind of help
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Adeliana, Unfortunately, we cannot offer a refund, but the option to change a different date was offered, and it will still be available, once again, we do apologize for the miscommunication