Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feed back & we make sure you have comfortable stay In future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Very nice rooms and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your stay with us & hopefully we can have better stay with us .
3 sur 5
par un voyageur

Updating

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
We got in late and left early - it was meant just to have a place to sleep. It was clean. The tub could use some updating. The mattress was uncomfortable the recliner was a lot to be desired - needs to go.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feed back & make sure you have comfortable stay In future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
There isn't an open restaurant at the hotel. It is closed down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Ken patel, Gestion de l’hôtel
Thanking you for your positive feedback and sorry for Resturant not open for food
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Friendly staff nice clean room. Very safe feeling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thanking you for your sharing your experience with us
4 sur 5
par un voyageur de Spring Hill

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Super friendly owners, clean and comfortable room, just needs a little TLC.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing your experience with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Floors are dirty
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
The place is in the middle of nowhere. Took 30 minutes for someone to come to the locked front door just to check in. Seen a man coming out of a room just looking at me and not coming. He was the owner. To start off, the office stunk of mildew. Should have known then. Then got to the room and it was dirty. I wouldn’t wash my dog in the shower in that room! I can say, the housekeeper was nice. She came in and cleaned the toilet and shower for me. Other than that, the owners were rude. Place is dirty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Kem, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us and you were not hold for checking in for more than 20 minutes as soon as we saw you I checked you inn , you find room dirty & we give you another room so Ok
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Solid 2 star place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you sharing your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2023 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us and hoping to give you better experience in future stays.