Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Personnel souriant à l arrivée, chambre très propre, bien équipée, côté parking, donc plus loin de la route, petite piscine tres propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2023 par mit, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
si vous aimez les cafards....
Publié le 5 mars 2023 sur Hotelsc'est un motel, pas un hôtel. en bord de route, bruyant, avec un graaand parking au milieu des batiments. Lino, moquette, peinture, sanitaires : tout date d'il y a plusieurs décennies. Des cafards en prime dans la salle de bain et dans la chambre cf photo (je ne les ai pas tous tués, donc n'y allez pas !!!). Honteux de payer plus de 100 dollars pour un état pareil !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Brandy, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par un voyageur de Grenoble
Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
Dégueulasse, cafards dans la salle de bain. Seule réponse de l'établissement : c'est la saison ! Bizarrement les autres hôtels qu'on a faits n'en avaient aucun. Juste une honte. Nous déconseillons fortement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Kevin, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Bon séjour
Publié le 3 juin 2018 sur HotelsRapport qualité prix bien grande piscine accès très pratique par une passerelle au parc Homosassa Spring States lifte Wildlife park
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Only thing that bothered me was they didn't have the latch on the door and I have a 2-year-old that could open the door no problem even when the deadbolt was locked, because it unlocked when you turned the knob.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your recent stay. We understand your concerns about the door latch, especially with a young child. Your safety and comfort are our top priorities, and we appreciate you bringing this to our attention. We will look into this issue to ensure a more secure environment for our guests. If you have any further suggestions or need assistance, please feel free to reach out. We hope to welcome you back for a more enjoyable experience in the future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We sincerely apologize for your disappointing experience. Your feedback is important to us, and we would like to understand what went wrong. Please contact us directly so we can address your concerns and work towards a resolution. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please reach out to us directly so we can address your concerns and work towards improving your stay in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Scott,Thanks for staying with us and giving us an 8-star rating. We appreciate your ratings and would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. It would be highly appreciated. I hope you will visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the amazing 10 out of 10 rating! We're thrilled to hear you had such a positive experience. We can’t wait to welcome you back!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Wow! Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We're thrilled to hear you had such a great experience. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager