Note fondée sur 948 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Thomas Hoeborn, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your kind comment about Conrad Hong Kong. It is our honor to know that your stay was wonderful. We look forward to welcoming you at the hotel again soon. Best Regards Thomas Hoeborn General Manager Conrad Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2019 par Thomas Hoeborn, Gestion de l’hôtel
Dear "STEPHANE", Thank you for sharing your memorable experience with us. We are pleasant to learn that you have had a great stay with us. We look forward to inspiring you again soon at Conrad Hong Kong. Best Regards Thomas Hoeborn General Manager Conrad Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Confortable et bien placé

Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
Très bien situé. Piscine fermée mais accord avec un autre hôtel. Petit déjeuner très varié mais de qualité inégale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2019 par Thomas Hoeborn, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Heartfelt thanks to your invaluable review. We are thrilled to learn that you like our strategic location and have had an enjoyable time with us. We look forward to welcoming you again for another inspired experience. Best Regards Thomas Hoeborn General Manager Conrad Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2018 sur Hotels
great hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2018 par Thomas Hoeborn, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Conrad Hong Kong. We are elated to know that our offering has lived up to your expectation. My team is looking forward to having you again for another delightful stay at Conrad Hong Kong! Best Regards Thomas Hoeborn General Manager Conrad Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2018 sur Hotels
5 sur 5
par Katia

Le Conrad est bien situé et accueillant.

Publié le 24 mars 2017 sur Hotels
Un très bon séjour au Conrad. Le service, la situation de l'hôtel, tout est parfait pour découvrir Hong Kong, une ville moderne et dynamique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2017
Dear "Katia", A huge thanks for your generous feedback to Conrad Hong Kong. We are delighted to know that you’d love our convenient location and attentive service. We look forward to welcoming you again in the near future for another inspired experience. Best Regards, Thomas Hoeborn General Manager Conrad Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 9 déc. 2016 sur Hotels
Chambre un peu vetuste
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
This is very nice place when visiting to HKG which connected two other hotels in the basement and MRT to Kowloon peninsula.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Jan Jansen, Gestion de l’hôtel
Dear Yong Hoon, Thank you for staying with us and your kind review to Conrad Hong Kong! It is our pleasure that you have enjoyed your stay at the hotel. I hope you had a nice time exploring the surroundings in Hong Kong.We hope to see you at the hotel soon!Best RegardsJan JansenGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Fabulous hotel in a great location for getting around HK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Jan Jansen, Gestion de l’hôtel
Dear Annabel,Thank you for taking the time to share your recent experience at Conrad Hong Kong and for giving us perfect feedback.We are expecting to welcome you back for another inspired experience at our hotel next time you are in Hong Kong. Kind Regards,Jan JansenGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Very disappoint about the transportation management service at the 5 star hotel. Conrad does not give support service to the nearby MTR airport express (Hong Kong Station for in town check in). Porter service is average, not flexible/motivate to meet basic transportation need of customer that a 4 stars hotel would offer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Jan Jansen, Gestion de l’hôtel
Dear Kam, Thank you for choosing Conrad Hong Kong and sharing your recent experience with us. Conrad Hong Kong has always strived to provide top class service to our valued customer. Our hotel is directly connected to Pacific Place and the Admiralty MTR station, which provide easy access to all parts of the city and to the airport. To get to the Hong Kong Station, it is 8 minutes by train or 5 minutes by taxi. We hope this information helps. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable experience. Best RegardsJan JansenGeneral Manager