Note fondée sur 967 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel !

Publié le 1 nov. 2019 sur Hotels
Super hôtel, propre, bon service, petit déjeuner varié, bon rapport qualité prix ! Chambre spacieuse pour 3 avec 2 SDB
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Cosmo Hotel Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Your compliments to our staff will also be passed to the relevant department to keep them motivated. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
3 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
Chambres un peu kitch, tout comme la salle de petit déjeuner. Mais ça reste correct...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Cosmo Hotel Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We regret to hear that you were not satisfied with your stay this time. Your comments on the in-room and breakfast area are well noted for our continuous improvement and growth. Rest assured that we will continue providing the best stay experience to all guests. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel mais un peu defraichi

Publié le 14 avr. 2019 sur Hotels
Très bon hôtel un peu excentré mais proche des métros et tram. L'hôtel est un peu défraîchi et le petit déjeuner pourrait être mieux pour un 4 étoiles. Par contre, service super sympa et efficace.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2019 par Cosmo Hotel Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Cosmo Hotel Hong Kong is just 8 minutes away from the closest MTR station. Alternatively, you may try out our free shuttle bus service that goes to 14 destinations including popular sightseeing spots and the closest MTR station. Your comments on our in-room facilities are well noted and we will urgently review the issues for continuous improvement and growth. We will also review and improve the quality and variety of our breakfast in the future. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
4 sur 5
par un voyageur de Canada

Publié le 4 avr. 2019 sur Expedia
Le personnel est disponible, avenant et aidant. L’hôtel est bien situé mais commence à être un peu défraîchi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2019 par Cosmo Hotel Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. Your comments on our in-room facilities are well noted and we will urgently review the issues for continuous improvement and growth. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 30 sept. 2018 sur Expedia
Personnel très courtois. Superbe emplacement. La chambre n'est pas immense, mais ok pour deux personnes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2018 par Cosmo Hotel Hong Kong , Gestion de l’hôtel
Dear Dorian, Thank you for rating your comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and services. We will definitely pass your compliments to our staff to keep them motivated and strive for even better services. On your next stay, you are strongly recommended to try out our other room types overlooking the amazing Causeway Bay city view that measure up to 83 sq. m for more comfortable and spacious stay. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel vieillissant qui a besoin de rénovation

Publié le 5 sept. 2018 sur Hotels
Hôtel qui a mal vieilli, humide, installations vétustes et peu entretenues, fenêtre condamnée dans la chambre qui ne permet pas d'apercevoir l'extérieur, chambre exiguë, ne mérite pas ses 4 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2018 par Cosmo Hotel Hong Kong , Gestion de l’hôtel
Dear Adele, Thank you for your comments. We regret to hear that you were not satisfied with your stay this time. [Your comments on the hotel facilities are well noted for our continuous improvement and growth. We will urgently look into the issues. Rest assured that we will continue providing the best stay experience to all guests in Cosmo Hotel Hong Kong. On your next stay, you are strongly recommended to try out our other room types overlooking the amazing Causeway Bay city view that measure up to 83 sq. m for more comfortable and spacious stay. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
5 sur 5
par un voyageur de Albi

Hôtel très bien situé avec de belles prestations

Publié le 25 août 2018 sur Expedia
Pour : Emplacement, chambre et petit déjeuner
De très belles chambres spacieuses et très bien équipées Un super petit déjeuner buffet copieux et délicieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par Cosmo Hotel Hong Kong , Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you for your valuable comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our room and breakfast. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2018 sur Hotels
Chambre propre, pas très grande. Service d'accueil très bon. Petit point négatif, le buffet du petit déjeuner n'est pas très varier, il y a beaucoup de friture... quelques fruits, fromage blanc seraient les bienvenus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2018 par Cosmo Hotel Hong Kong , Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, Thank you for your valuable comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our service. We will definitely pass your compliments to our staff to keep them motivated. Your comments on breakfast are well noted for our continuous improvement. On your next visit, you are recommended to try our other room types that measure up to 83 sq. m with breathtaking Causeway Bay city view for more spacious and comfortable stay. Thank you again for visiting and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2018 sur Expedia
Bel hôtel. Bien placé. Propreté très bien. Il y a un bar mais très peu amical.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mars 2018 sur Hotels