Note fondée sur 805 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Hôtel très bien situé, proche des quartiers à visiter. Le service est excellent et les chambres modernes.
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Luxury hotel with stylish and cosy ambiance Hôtel décoration is lovely Food option excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Julian, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Greeting from Island Shangri-La and thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Julian Darisse Resident Manager Island Shangri-La, Hong Kong
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2019 sur Expedia
Rénovation de chambres en cours ayant causé des bruits très forts de travaux tous les jours entre 9:30 et 17:00 (marteaux, perceuses, etc). Personnel désagréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2019 par Ulf, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for staying at Island Shangri-La, Hong Kong and for taking your time to send us your review. Please accept my sincerest apology for the disappointing experience you had during your stay. We will make necessary improvement and ensure that high standard to be reinforced to avoid re-occurrence. We look forward to welcoming you back to the Hotel in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
5 sur 5
par un voyageur

PARFAIT

Publié le 12 déc. 2018 sur Hotels
Les hôtels Shangri-là : une référence. Parfait comme d'habitude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2018 par Ulf, Gestion de l’hôtel
Dear BRIGITTE, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Ulf Bremer General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2018 par Franz, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Franz Donhauser General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2018 par Franz, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you for taking your time to let us know your feedback. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Franz Donhauser General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel

Publié le 15 sept. 2017 sur Hotels
Très bon service Pas de douche séparée de la baignoire Propre calme Piscine parfaite pour nager Bon restaurant de piscine Bien placé au dessus du mall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2017
Thank you for choosing Island Shangri-La, Hong Kong. We are delighted to hear your compliment about our service and location. We hope to welcoming you back in the near future soon. Best regards, Franz Donhauser General Manager
4 sur 5
par elie

Good hotel but better choices in HK

Publié le 4 mai 2017 sur Hotels
Good hotel. Not worth the price for a room where you can't stop the air conditioning. The bathroom does not have a shower, except in the bath-tub. Very good service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2017
Dear Martin, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards, Franz Donhauser General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Parfait et service irreprochable

Publié le 16 juill. 2016 sur Hotels
Chambre avec vue sur le port superbe et spacieuse. Service irreprochable comme savent le faire les asiatiques. Aucun bémol tout était parfait.
5 sur 5
par Pascal

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2016 sur Hotels