Note fondée sur 801 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Excellent séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Michael Groll Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a FANtastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Always the best

Publié le 26 mai 2023 sur Hotels
I went there nearly 30 years ago, first time ever in HKG. Great service, super fast, always upgraded. What can I say? This is the reference hotel for me in this part of the world.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Michael Groll Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Mandarin Oriental, Hong Kong. It was our pleasure having you stay at the hotel, and we are delighted to read that you had a fantastic stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not-too-distant future. Best regards Michael Groll Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique

Publié le 20 déc. 2019 sur Hotels
Les Chambres meriteraient une petite remise à niveau mais le charme et l ambiance de l hôtel sont absolument uniques. Un bonheur et un privilège y séjourner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gustavo Thank you for visiting Mandarin Oriental, Hong Kong and for sharing your review with us. We are excited to read that you enjoyed our hospitality and loved your stay with us. We look forward to welcoming you back for your next visit in the not too distant future. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Le Mandarin Oriental Hong Kong est tout simplement exceptionnel : personnel aux petits soins (petites attentions dans la journée comme le câble du téléphone enroulé dans un velcro, tissu en microfibres déposé sur l'ipad etc.), chambre avec vue splendide, hôtel géographiquement très bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2019 par Richard Langonne, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ronan Thank you for choosing Mandarin Oriental, Hong Kong and for highlighting our comfortable rooms and attentive services. We are delighted to read that you loved your experience here with us and we look forward to welcoming you back in other areas of the hotel to experience more of what it has to offer. Thank you once again, and we look forward to welcoming you back soon. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Toujours le meilleur choix en ville.

Publié le 28 juin 2019 sur Hotels
Toujours la tradition mêlée au luxe et un service incomparable avec les autres hôtels. Il y a d’autres établissements de luxe à Hong-Kong mais celui-ci a un toujours un plus et quelque chose de spécial.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing Mandarin Oriental, Hong Kong and for highlighting our attentive service. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us, and it was our pleasure to have you here. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Mandarin - bel ôtel classique

Publié le 21 avr. 2019 sur Hotels
Mon séjour a été très agréable - seul bémol, à mon arrivée, la chambre finalement proposée ne correspond pas à la réservation... (Chambre handicapé, pas dans l'orientation choisie, etc...... Un classique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Richard Langonne, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us in Hong Kong and for sharing your kind review here. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. Also, we are glad to know that you loved the service and the amenities. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur de Quèbec

Publié le 22 mars 2019 sur Expedia
Restaurants trop chère pour accomoder, aucune alternative minimum 150$ par personne pour un souper..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2019 par Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for staying with us in Hong Kong and for sharing your kind review here. Regarding your comment about the price, we are always reviewing the prices of our meals to ensure the competitiveness of our pricing in the market. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2019 sur Hotels
Merveilleux hôtel et un concierge clés d’or francophone très disponible et de bon conseil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2019 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Gabrielle Thank you for staying with us and for sharing your kind review here. We’re delighted to read that you enjoyed your stay with us. Also, we are glad to know that you loved the service by our concierge team. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Excellent, sublime !

Publié le 11 sept. 2018 sur Expedia
Pour : les chambres, la sympathie des employés, la proximité
Excellent hotel, tout était parfait, proche centre ville, lumineux, spacieux ! je reviendrai !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2018 par Richard Langonne , Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie Thank you for staying with us and for sharing your wonderful review with us here. We’re glad to read that you had an amazing stay with us. We’re also delighted to know that you loved everything about our hotel! Thank you once again. We look forward to welcoming you back soon. Best regards Richard Langonne Hotel Manager Mandarin Oriental, Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!