Note fondée sur 959 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Old. Not clean at all. No cleaning even for the trash. Towels are furnished but they are paper towels! Too much humidity in the hotel and even more in the room - I had to dry my clothes with the hairdryer every morning before wearing it - and every night before getting my pyjama. No handwasher… nothing. I don’t recommend at all!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Pas très propre, moisissures dans la salle de bain, lit très très dur. Sinon le concept est bien des mini chambre bien situé.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par PR, Gestion de l’hôtel
Dear YANIS, Thank you for sparing time to share your views for your stay at mini hotel, we are grateful to know that your experience with us was a pleasant one. Your kind words will motivate us to do increasingly better and work harder when it comes to serving our guests. We hope to see you again on your next trip to Hong Kong! Kind regards, mini hotel
5 sur 5
par un voyageur

Excellent rapport qualité/prix

Publié le 1 mars 2019 sur Hotels
Le service est très très bon et la situation de l'hôtel est idéale
3 sur 5
par un voyageur

Worth a night as an experience… but smelled

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
The room size was as expected. Micro small. It’s an experience. Why not try it. Major issue was the smell of mold/mildew in the room. Believe me… if I get sick, I’ll immediately tell the doctors to test for legionnaires disease. They also do not have proper towels… it’s a single disposable - for your entire stay. That seems petty… have real towels. It’s not eco friendly to throw out stuff… no maid service makes sense… it’s so small…. What would they clean? For the condition, mold/mildew smell, no towels and amount of space… this place was over priced… for ten times the space it’s only 25% - 50% more money at nearby hotels. Plus… it has nearly (more?) 40 steep steps to traverse coming/going… and nearby sidewalks to the Metro have steps. Things to consider if you’re not packing light. And if you’re not using the Metro… you’re probably not staying here. Staff was friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
It was excellent