Note fondée sur 159 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 avr. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Tsuneo, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental, and for taking the time to share your amazing experience. We sincerely look forward to the immense pleasure of welcoming you back on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
服务很好,设施完善,工作人员都很nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par 香港置地文華東方酒店, Gestion de l’hôtel
尊敬的Meng非常感謝閣下入住香港置地文華東方酒店,並向我們表達您的入住體驗。很高興地得知我們對服務質量的承諾得到閣下的認可,從同事服務到酒店設施都獲得優秀的評價。我們將繼續努力,為您的下次光臨提供同樣高品質的住宿體驗,期待您的再次光臨。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear DAIKI, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental, and for taking the time to share your experience. We are flattered when you mentioned that the stay at the hotel was an excellent one. We sincerely look forward to the immense pleasure of welcoming you back on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Harkiran, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental, and for taking the time to review your experience. We strive to provide the most caring and genuine service for our guests, and we are glad to know that we have provided you with a lasting impression. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Marco, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental. We are delighted to learn that your repeated stay was another excellent one. Nothing give us greater pleasure than to know that our commitment to service quality is being recognized. Looking forward to the immense pleasure of welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Location and room perfect for weekend staycation

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Hotel located in CBD district is very easy to find. Our room was on 10/F but it's very quiet and we slept very well on the comfortable beds. There's no view outside windows but I felt harmony with the room interior (maybe it's the wooden furniture?). The bath tub was HUGE and my daughter had so much fun!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Pui Lam, thank you for staying with us and for taking the time to share your wonderful experience. We are thrilled to learn that that your daughter and you enjoyed our prime location, the room accommodations, and the signature bathtub, which has left a lasting impression. We sincerely look forward to the immense pleasure of welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Roland, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental, and for taking the time to share your amazing experience. We are delighted to know that your stay at the hotel was an excellent one. We sincerely look forward to the immense pleasure of welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Sungeun, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental, and for taking the time to share your experience. We are delighted to know that your stay at the hotel was a great one. We sincerely look forward to the pleasure of welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy, thank you for staying with us at The Landmark Mandarin Oriental, and for taking the time to share your excellent experience. We sincerely look forward to the immense pleasure of welcoming you back on your next visit.