Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Design propre et pratique

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Personnel professionnel et sympathique. Chambre spacieuse propre et bien équipée. Hôtel design et proche des transports
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain Thank you so much for sharing your experience and recommending us on hotels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome you back. Sincerely, Manager Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Manager Team, Gestion de l’hôtel
Dear benoit, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hotels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
3 sur 5
par un voyageur

Tres tres moyen

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
J ai attendu 10 mn a la reception seul devant le receptioniste qui faisait autre chose. Pas un bonjour … avant qu il ne s occupe de moi. Chambre petite, bref ca vaut ps le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Manager Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for staying at Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong, and taking your precious time to give us your comments and guidance so we can continue improving. Your feedback is always valuable to us. We are very sorry about the issues with the service standard. We pay great attention to the guest experience in the hotel, and we will re-examine and improve the hotel's problems. We're committed to doing better and sincerely look forward to serving you when you visit Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong again. Sincerely, Manager Tea
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Manager Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome you back. sincerely, Manager Team
5 sur 5
par un voyageur

Hotel bien situé, chambres confortables

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Très bon hôtel. A recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Carolyn, Coordinator, E-Distribution, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
5 sur 5
par un voyageur

Bon établissement et bonne situation à HKG

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Établissement bien situé! Le quartier de Wan Chai est bien fourni en cafés, restaurants, petits shops! L'hôtel se situe proche de la station de métro "Wan Chai". Le ménage est fait tous les jours avec beaucoup de soin. Le staff est très à l'écoute de sa clientèle... See you soon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Carolyn, Coordinator, E-Distribution, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the near future.
1 sur 5
par un voyageur de Tokyo

Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
Some refurbishment were going on all day in the room next to mine, it’s the third time in less then 12 months. They don’t advise at the booking. Slow check in process, staff vacuuming in the gym while I was training ... good location, decent price but overall experience is bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Carolyn, Coordinator, E-Distribution, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. We are sorry that your stay was compromised by noise from the constructions. We're doing everything we can to minimize the inconvenience. We hope to welcome you back in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2019 sur Hotels
Construction d'un immeuble juste à côté + travaux dans l’hôtel (les deux non indiqués sur le site) = impossibilité de se reposer dans sa chambre durant la journée ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Carolyn, Coordinator, E-Distribution, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. We are sorry that your stay was compromised by noise from the constructions. We're doing everything we can to minimize the inconvenience. We hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur de paris

Hôtel classe, nickel et bien placé !

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
hôtel impeccable !! super chambre; bon quartier, internet super rapide !:
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Carolyn, Coordinator, E-Distribution, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
3 sur 5
par un voyageur

Juste ok pour le prix

Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
La chambre était assez grande, selon les standards de HK. Chambre de bain propre, bonne douche. Les murs et le tapis étaient tachés. Les employés à la réception étaient efficaces mais pas très courtois. Petit déjeuner non inclus. Pour ce prix, on peut trouver mieux à HK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2019 par Carolyn, Coordinator, E-Distribution, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review your recent stay and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back soon.