Note fondée sur 112 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Bungalow grand et bien équipés de cuisine plaque électrique , grand frigo mais peut d’ustensiles de cuisine , deux verres ! Bien climatisé et ventilateur , belle vue sur la mer mais pas baignable . Un peu cher pour la prestation mais sécurisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM, Gestion de l’hôtel
Hi Raphael, just a quick line to say thank you for the review on our property. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2018 sur Hotels
petit déjeuner moyen
4 sur 5
par Bastien

Belle vila tout confort

Publié le 20 juin 2017 sur Hotels
Villa magnifique, avec tout le confort luxe, jaccuzi sur la terrasse. Petit déjeuner livré en chambre. Wifi gratuit. Hotel à 15 min du marché à pied. Mais des travaux dans l'hôtel qui est en agrandissement donc très très bruyant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2017
Bonjour Bastien, We are glad you enjoyed the magnificent villa, spa and breakfast delivered to your room. Breakfast will be shortly served in Haydn’s Steakhouse to coincide with the opening of the new 30 hotel suites. We would like to further advise that major construction works will be concluding on the 14th of August next month. We apologise for any disturbance this may have caused you whilst you were staying with us but please be advised Villas rates are currently discounted 40% due to the construction next door. Should you return to Coral Sea Resort in the future please advise us before you book so we can offer you a complimentary room upgrade from standard Hotel suite to Villa for the duration of your next stay. Regards Sandrine Govan Marketing & Media Coordinator
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Wotif
To expensive and bad experience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM, Gestion de l’hôtel
Hi Raquel, just a quick line to say thank you for the excellent review on our property. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
No beaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM, Gestion de l’hôtel
Hi Noel, just a quick line to say thank you for the excellent review on our property. I apologize that the lack of tourist ready beaches on the property. 80% of our waterfront area remains under construction. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM, Gestion de l’hôtel
Hi Francis, just a quick line to say thank you for the excellent review on our property. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM , Gestion de l’hôtel
Hi Ricardo, just a quick line to say thank you for the excellent review on our property. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager
4 sur 5
par un voyageur de alameda

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The staff was wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM, Gestion de l’hôtel
Hi Tamara, just a quick line to say thank you for the excellent review on our property. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Great and enjoyable stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Trent Allan - Resort GM, Gestion de l’hôtel
HI Ivonne, just a quick line to say thank you for the excellent review on our property. Your feedback is most appreciated and i am sure my staffing group will share the appreciation. Regards, Mr. Trenton Allan - Resort General Manager