Note fondée sur 59 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
King Sol makes you feel at home while in Honiara. Conveniently located in town centre, allows you to explore all that Honiara has to offer. The housekeeping and restaurant staff in particular are friendly and do an amazing job. Also...the BEST pizza in the Solomon Islands!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Wotif
Customer service
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
I have very mixed feelings but all things considered, I would stay there again. First the good: iumitoursolomons@gmail.com is great. Keren, the tour operator, picks you up and drops you back there. I used her to go snorkeling on the sunken wrecks, all around the WW II sites, and for my return to the airport. She provided a small lunch, water, but most of all, trustworthiness. I could not recommend her any higher. Back to other hotel positives: bed, micro, fridge, teapot, and A/C all excellent. Pizza and fish and chips in restaurant great. Now negatives: as unique as the tram to your floor is, it's slow. It's a very old hotel, hanging on as best as it can. The price is much cheaper than most other hotels in Honiara. First room had terrible A/C and when I asked to move, no problem. The only internet is down in the lobby with no A/C. Same as restaurant. You can pay extra to have internet in your room, but I find that petty and annoying. There was no hot water in the room, and the shower had a constant drip. No breakfast included, nor do they have airport pick up, but the airport is well organized and you know the fare before getting in the taxi. No bottled water was in the room, and the reading lamp above the bed was missing the bulb. Like I said, for all things considered, I would stay there again, knowing it's an old hotel with quirks, is safe, has good food, restful sleep, and an excellent tour guide, Keren. Be tolerant and save money here.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
チェックイン時に予約されていないと言われ、領収書を見せても日本語のものしかなく確認できず、予約の日を聞かれ伝えた所、要約判明。 少しも悪い姿勢は全く見せず、チェックアウト時に二重請求されかけた。 スタッフも全員ではないが、誠意が感じない人が多かった。 運が悪かったのかも知れないが。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
静かでゆっくり出来るホテルです。ら
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juin 2024 sur Expedia