Note fondée sur 863 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Les chambres sont propres et confortable par contre il n’y a pas de restaurant dans l’hôtel et il manque des chaises à la piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par darrin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Neizel Chambers, Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Aloha Claude,Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back for another pleasant stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2019 par Niz, Gestion de l’hôtel
Aloha! Thank you very much for your 5-star review. We are so glad you enjoyed a wonderful stay overall, and had a wonderful experience. It would be our pleasure to welcome you again in the future! Mahalo.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2018 par Michael, Gestion de l’hôtel
Aloha Daniel , We are very glad you enjoyed our location, clean accommodations, and friendly staff! It would be a pleasure to welcome you again in the future. Mahalo.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel bien desservi, personnel agréable et au ser

Publié le 20 sept. 2018 sur Hotels
Une semaine dans. Et hôtel, rien à redire. Bien situé, confortable, piscine ok Je recommande
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
Location convenient to cruise port. Staff are very nice and informative. Hotel needs updated and there are permanent residents with dogs that are noisy. Area is sketchy with homeless & lots of closed stores
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Jinnefer- Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Aloha! We are pleased to learn that your stay was relatively wonderful and that you enjoyed our location and friendly staff. We apologize for the inconvenience of the homeless in the area; it is an ongoing issue that the Hawaii state is trying to resolve, and our building security team does their best to patrol the area. Nonetheless, we hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Mahalo
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024
There is no hotel restaurant or bar on site, and the area restaurants are cultural fast-food or are disappointing. There is quite the homeless population in the immediate area, making us feel unsafe walking around to find a restaurant for dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Di Bin Huang, Gestion de l’hôtel
Aloha! Thank you for taking your time to share your review. We are glad you enjoyed a stay overall and had a wonderful experience. We will share your feedback with our management team for careful examination as we are always seeking to improve our overall guest experience. It would be our pleasure to welcome you again in the future! Mahalo.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par darrin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind ranking.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
beautiful view friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par darrin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind ranking.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Jinnefer M.- Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Aloha, Thank you very much for your kind and honest review. We are so glad you enjoyed a wonderful stay overall and had a wonderful vacation experience. It would be our pleasure to welcome you again in the future! Mahalo.