Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé. Chambre grande et bien équipée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha Florian,Thank you very much for your 5 star review. We are glad you like our location, and enjoyed your time with us! Please come back soon.Mahalo,Team Pacific Monarch
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha Loic,Thank you for staying with us, and we hope you will come back soon!Mahalo,Team Pacific Monarch
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Très bruyant... on dirait que les grandes fenêtres n'isolent pas très bien contre les bruits de la rue, comme si les autos et personnes étaient dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha Bruce,Thank you very much for your review and we are sorry you could hear the traffic noise. We are happy to see you had a wonderful time overall and hope you will visit us again!Mahalo,Team Pacific Monarch
3 sur 5
par un voyageur

Séjour mitigé

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Personnel au check-in pas accueillant. A 10 minutes de notre check-in, l'employée nous précise que le check-in est à 15H et que notre chambre n'est pas prête. Ce qui est faux puisqu'avec une autre employée, notre notre formulaire à émarger et nos cartes d'accés à notre chambre étaient déjà prêts. Le ménage n'est pas effectué correctement, pas de passage de l'aspirateur dans la chambre. A part ces anomalies, l'hôtel est bien situé près des commerces.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha Henriette,Thank you for leaving your review. We are very sorry for how you felt during your check in, as we always want everyone to feel welcomed and comfortable.Sometimes the check in time will change as rooms are completed by housekeeping, and we apologize for any misunderstanding. We are happy you liked our location, and hope you enjoyed Waikiki.Mahalo,Team Pacific Monarch
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha JohanneThank you very much for your 5-star review. We are so glad you enjoyed a wonderful stay overall, and had a wonderful vacation experience. On behalf of all of us at Pacific Monarch, we appreciate your patronage and look forward to serving you again in the future! Mahalo,Pacific Monarch Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2023 sur Expedia
Merci. Garage sécuritaire. Chambre air clim pas sur la coche mais on l’a pas utilisé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2023 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha VeroniqueThank you very much for your 4-star review. We are so glad you enjoyed a wonderful stay overall, and had a wonderful vacation experience. On behalf of all of us at Pacific Monarch, we appreciate your patronage and look forward to serving you again in the future! Mahalo,Pacific Monarch Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2022 sur Expedia
Établissement agréable et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2022 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha, We are so happy that you enjoyed your stay and your beautiful kind words - pleasant and comfortable establishment. Thank you for taking the time to give us great feedbacks. We look forward to seeing you again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Certaines puces de coutelleries étaient sales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha ClaudeThank you for staying with us and we are very sorry for your experience. We appreciate your comments as it will help us to better our guests stay. We hope you had a great time in Waikiki and do hope you return.MahaloTeam Pacific Monarch
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2022 sur Expedia
The coach bed blankets had not been cleaned. As soon as I called, the blankets got changed. Otherwise, the room was very clean. The hotel is very well located.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha Carole Thank you very much for your 4-star review. We are so glad you enjoyed a wonderful stay overall, and had a wonderful vacation experience. We are very sorry your blankets were not cleaned as they should be and glad it was changed. On behalf of all of us at Pacific Monarch, we appreciate your patronage and look forward to serving you again in the future! Mahalo, Pacific Monarch Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2022 sur Expedia
L’hôtel était très bien situé. Par contre le divan lit n’était pas très confortable. Très bon service du personnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par Pacmon, Gestion de l’hôtel
Aloha Viviane Thank you for staying with us and so happy you liked our location and our service! Please visit us again. Mahalo Team Pacific Monarch