Note fondée sur 814 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Lexuss, Gestion de l’hôtel
Aloha Sylvain, Mahalo nui loa for the amazing TEN OUT OF TEN rating. We are happy to see that we were able to exceed your expectations for your stay. We hope that when you decide to visit the beautiful islands of Oahu, you decide to STAY with us again! Mahalo, Lexuss T Front Desk Manager
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lexuss, Gestion de l’hôtel
Aloha Abdelkarim, Thank you for your 10 out of 10 star review! We are thrilled to know that we exceeded your expectations, and we hope to see you again very soon!Mahalo,LexussFront Desk Manager
par un voyageur
Hôtel STAY HOTEL WAIKIKI
Publié le 15 août 2024 sur HotelsVieil hôtel, mais convenable pour le prix, encore que tout est devenu cher à Hawaii.
Pas de parking.
Chambre faite tous les jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Lexuss, Gestion de l’hôtel
Aloha Laurence, Mahalo nui loa for taking the time out of your day to leave us a review! We are thrilled to know that you had a pleasantly memorable time with us, and we look forward to receiving you again very soon! Please feel free to reach out to us about the particulars of your stay. The more we know, the more we grow. Mahalo, Lexuss Front Desk Manager
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Emplacement parfait, personnel très gentil. Du café disponible gratuitement. Par contre, la chambre aurait besoin de rénovation, douche qui coule, fenêtres et balcon inutilisables et il faudrait changer le tapis. Pour un court séjour sans enfant, c’était bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Lexuss, Gestion de l’hôtel
Aloha Joel,We appreciate the review! We are thrilled to see that you enjoyed our amazing central location here in Waikiki. Thank you for also recognizing our amazing customer service and ALOHA spirit that our team here at The Stay provides. We are looking forward to refreshing the form and function of our rooms in the coming year, and we hope that you give us another chance to make a greater impression after we complete this phase. Until then, we wish you happy and safe travels!Mahalo,LexussFront Desk Manager
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Wifi was not accessible in the room but other than that everything was perfect ! Situated right at the best spot possible !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Carolyn Ncube, General Manager, Gestion de l’hôtel
Mahalo nui loa, Genevieve, for your FIVE STAR review! We have found that WiFi issues sometimes stem from firewalls on guests' devices. Our 24 hour Front Desk, partnered with our IT Department, can usually resolve technology snags in a fair amount of time if they are brought to their attention in real time. We hope to see you again in the very near future!
par un voyageur
Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Carolyn Ncube, General Manager, Gestion de l’hôtel
Mahalo, Lilas, for celebrating us with the highest rating! We are so grateful to know that we exceeded your expectations, and we look forward to seeing you again in the very near future!
par un voyageur
Publié le 16 avr. 2024 sur Hotels
très proche de la plage de Waikiki
nous avions une chambre avec balcon vu sur la plage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Lexuss, Gestion de l’hôtel
Aloha Boris, Mahalo nui loa for taking the time out of your day to rate us. We are happy to see that you found value in our amazing central location. We hope that, with your overall great experience, you decide to STAY with us again. Until then, we wish you and your family safe travels. A hui hou, Lexuss Guest Service Experience
par un voyageur
Vraiment proche de la plage
Publié le 15 mars 2024 sur HotelsTout proche de la plage de waikiki, personnel agréable, laverie gratuite et prêt gratuit de serviette de plage, espace thé café pour se détendre en revenant de la plage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Carolyn Ncube, General Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha Boris,Thank you for your TEN OUT OF TEN star rating and review! We are so happy to know that we made your recent STAY with us all that it should be: pleasant, enjoyable, and memorable. We hope that you will find yourself in the islands very soon, and when you do, it will be a pleasure to host you again!
par un voyageur
Hôtel bien situé.
Publié le 11 févr. 2024 sur HotelsC'est un hôtel où j'étais déjà allée lors de mon 1er séjour à Honolulu, il y a 10 ans de cela. Et c'est toujours un plaisir de le retrouver. Le Personnel est accueillant et professionnel. Il est bien situé, proche de la plage de Waikiki, des commerces, des restaurants et bus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Carolyn Ncube, General Manager, Gestion de l’hôtel
Mahalo nui loa, Solange, for taking the time to celebrate your experience with a high rating and review! E komo mai (welcome)! We are so happy for your return to our hotel and wish you many more returns to Waikiki in the future!
par un voyageur
Joseph de Tahiti
Publié le 21 janv. 2024 sur HotelsBon rapport qualité pr
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Carolyn Ncube, General Manager, Gestion de l’hôtel
Mahalo nui loa, Joseph, for taking the time to rate and review your recent experience. We're happy to know that we delivered upon your expectations, and we hope that we have the chance to host you again in the coming year.