Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
Clean bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Kris, Gestion de l’hôtel
Mahalo for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2022 sur Expedia
The staff was particularly nice. We arrived very late due to a flight delay and the lady at the counter was most helpful. Facilities are OK, not great, but OK. The swimming pool is not heated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2022 par Linette, Gestion de l’hôtel
Aloha! Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you again. Mahalo!
4 sur 5
par un voyageur

3 nuits, bon séjour

Publié le 21 déc. 2021 sur Hotels
Bon séjour de 3 nuits. Très grand lit. Le bruit du traffic routier s'entend assez fort avec les fenêtres fermées. On avait un message du management nous informant que la chambre ne serai pas faite pendant le séjour. Cependant quelqu'un venait quand même dans la chambre pour vérifier au moins les serviettes (lit pas fait). Ascenseur à partir du premier étage mais pas pour aller à la réception. La piscine était petite et étroite et à cette époque pas au soleil. Nous n'avons pas pris le petit-déjeuner, ni utilisé le parking de l'hôtel. Un frigo était dans la chambre. Pour le coffre fort, on a vu qu'il manquait la clé quand nous sommes arrivés le premier jour (nous avons oublié de signaler ça à la réception). A moins de 10 minutes de marche il y avait un grand centre commercial avec un food court. La plage était aussi à quelques minutes à pieds. Proche d'un arrêt de bus.
4 sur 5
par un voyageur de Waikiki

Publié le 9 févr. 2020 sur Expedia
Service, propreté, parking service, proximité de la plage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par GS, Gestion de l’hôtel
Your feedback is appreciated! We hope you enjoyed your stay and look forward to you returning again! Guest Service Desk
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Wotif
It was very noisy, being close to the bar. It would have been much better being away from proximity of the bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par The Equus Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that noise from the bar affected your experience during your stay. We understand how important a peaceful environment is for our guests.We appreciate your comments and will take them into consideration as we work to improve our services. If you decide to stay with us again, please let us know, and we’ll do our best to accommodate you in a quieter area.Thank you once again for your input, and we hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

The best little boutique hotel I’ve stayed at!

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
One of the most amazing little boutique hotels I’ve ever stayed in and I travel a lot. The people are absolutely fabulous. The location is perfect. All the people are fabulous, but Linda in particular goes above and beyond. !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par The Equus Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and consider us one of the best boutique hotels you’ve experienced.We’re especially glad to know that our team, and Linda in particular, made a positive impact on your visit. Your feedback means the world to us, and we’ll be sure to share your compliments with her!We hope to welcome you back on your next trip. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kris, Gestion de l’hôtel
Mahalo for your support of The Equus!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Staff are super friendly, very clean boutique hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kris, Gestion de l’hôtel
Mahalo for your kind words!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kris, Gestion de l’hôtel
Mahalo!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Staff was exceptional and so friendly. Rooms were perfect for what we needed. Felt safe as well. Close to Waikiki beaches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Kris, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, Lisa! It was a pleasure having you and we hope to see you again soon.