Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Aloha Patrice! Your high rating made us smile and we look forward to welcoming you back through our doors should your travels return you to our area. Mahalo!
3 sur 5
par un voyageur

Does not deserve 4 stars

Publié le 13 août 2022 sur Hotels
Nice hotel, well located to enjoy what Waikiki has to offer but doesn’t deserve 4 stars as many service are missing. No complementary coffee in the room, no shower for staying late guests, no dedicated reservations for guests at the restaurant, people from the outside are welcome and then no more reservation possible if you stay at the hotel and what to have diner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Aloha Karim! While we are happy that our secluded oasis in the heart of Waikiki pleased you, it is disappointing to know that other details of your stay fell short of expectations. We will be reviewing your comments internally, as complete satisfaction is always our goal. Please allow us another chance to improve your impression of us. Mahalo!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your five-star rating, Christophe! We hope it won’t be long before we are welcoming you back to make more memories with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Your perfect score has brightened our day, thank you! Come back soon!
4 sur 5
par un voyageur de Cannes

Publié le 31 oct. 2018 sur Expedia
Très bon emplacement, hôtel moderne et tendance, très belle décoration
5 sur 5
par un voyageur

Le plus bel hôtel de notre voyage

Publié le 18 août 2018 sur Hotels
Très beau séjour au Laylow. Grande chambre impeccable. Rien à redire, adresse sûre. Personnel sympathique et serviable. Proche de tout. Trop triste d être partie...
3 sur 5
par un voyageur

moins bien la 2ème fois!

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
Comme lors de notre premier séjour de 4 jours, 15 jours auparavant, la chambre n'a pas été faite un jour. Quand j'ai demandé pourquoi la chambre n'avait pas été faite, on m'a répondu que le ménage était fait tous les 2 jours. Et pourtant, sur votre site Hotels.com, c'est bien écrit : "ménage quotidien". Après discussion, la chambre a été faite mais à 20h seulement. De plus, lors du 2e séjour, la climatisation ne fonctionnait pas bien (beaucoup de bruit au démarrage et à l'arrêt) et la maintenance a mis en mode soufflerie pour éviter marche-arrêt....mais peu efficace alors la climatisation. Petit déjeuner très bien.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
The staff of the hotel, and also the in-house restaurant, the hideout, is exceptional! The room was spotless. The public areas always kept playing, and the staff always helpful and friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Very convenient location and friendly, helpful staff. Very nice touches with daily complimentary frozen mango, non-alcoholic beverages and shaved-ice treats offered up throughout the day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Aloha Lisa! It is wonderful to know that you enjoyed our special offerings at The Laylow! Our team is committed to offering unforgettable hospitality, and we appreciate your excellent rating and kind remarks. We hope your Waikiki adventures bring you back soon for another memorable getaway! A hui hou!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Aloha Chad! We appreciate your high rating. It was a pleasure serving you, and we hope to welcome you back soon! Mahalo!