Note fondée sur 1 146 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Bien placé par rapport aux plages et boutiques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Tomoko / Front Desk, Gestion de l’hôtel
Aloha Mahalo for choosing Waikiki Malia on your recent visit to Oahu. Thank you for sharing your experience and we hope to be your hotel of choice on your next vacation!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
It was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Vraiment bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
5 sur 5
par un voyageur

Good hotel

Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Loved the kitchenette
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback! We strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. We hope you will consider staying with us again. Mahalo!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you for your rating. We greatly appreciate your feedback and thank you for staying at Waikiki Malia. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Mahalo!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Personnel accueillant. Early check-in pas disponible. Climatiseur très bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you so much for staying with us! We appreciate your feedback and our sincere apologies for your guest experience. Your concerns has been shared with our management team for improvement. Again, thank you for letting us know and hope we have another opportunity to see you in the future. Warmest regards,
5 sur 5
par un voyageur de chateauguay

Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Makoto - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Aloha and thank you for your 5-star rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your feedback and thank you for staying at Waikiki Malia. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Mahalo!
5 sur 5
par un voyageur

Tout a été très bien. Merci

Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par Suzanne, Gestion de l’hôtel
Aloha Vivianne, Thank you very much for staying with us!We appreciate your feedback and your 10 out of 10 review. Hope to see you again soon!Warmest regards,Waikiki Malia by Outrigger