Note fondée sur 961 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2019 sur Hotels
Les interrupteurs étaient sales Le bain pas très propre Le repas à été un désastre mais ils ne nous ont pas changé Et le réseau internet ne fonctionnait pas dans les chambres et coupait constamment dans le hall
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2018 sur Hotels
Séjour Négatif, les chambres données étaient à l'opposées, avec des valises lourdes, il était difficile d'accéder aux chambres surtout sans ascenseur. L'Hôtel est très vieillissant, pas entretenu, chauffage inefficient.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel convenable pour le son environs

Publié le 24 févr. 2017 sur Hotels
Accueil chaleureux Chambre proposé disposait d'un chauffage qui ne fionctionnait pas, par conséquent, j'ai étais transférer dans une chambre plus grande et spacieuse dont le chauffage marchait.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2016 sur Hotels
Dommage que le wifi ne soit pas gratuit, cela ne devrait plus exister en 2016 !!
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
On arrival are room was ready, hotel reception extremely helpful. Room was cosy and clean.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
very convenient for access to M3 {lenty of parking .comfortable rooms , nice lots of outdoor space
3 sur 5
par un voyageur

Reasonable place but room was basically a cupboard

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
See review title
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Like: luxurious bedroom size and bathroom Dislike: cannot cater for gluten free (or rather they can but half your meal will be missing e.g. mushrooms, tomatoes or any veg will be somehow battered, breadcrumbed and no good for gluten free people like me). They did manage to bring me some lettuce, cucumber and tomatoes after requests for some veg to go with the overly cooked steak (I asked for medium rare and it came out almost burnt all the way through). The room was lovely but lacked the high finish touch. E.g. bathroom tiles cracked or missing grout. Corroded taps. The radiators were on in the hallways during the 28 degree hot days we've just had. There was only 1 very small window to open so it was extremely hot throughout the night despite having the fan on high speed on me throughout. There is a pool but you have to pay daily to use it. Same for the gym. After paying for the hotel stay, you'd expect this to be part of the hotel offering. Same with the food - if you book early, you get a discount. I went to book early and they told me I was too late to book for later that night. There is no cut-off time listed but in the end, I was told that I should not eat there by the receptionist because it was a buffet and cannot cater for gluten free. Therefore I was redirected to the bar which is where I had further difficulties mentioned earlier. Overall - Good location & parking, nice sized bedroom, lovely garden area. Could do with air con and special diet training.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
hotel is in good condition, rooms comfy enough, plenty of parking, easy check in but restaurant staff were miserable & the food wasn't great