Note fondée sur 439 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that you were disappointed during your stay with us. We hope that you will give us another chance to serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Had a great breakfast. Nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your great review! Please come back to see us again, soon!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. Please come back to see us again, soon!
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that you did not have a good experience with us. Please reach out to us directly, I would love to know what we could improve on.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Very nice . Great value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your great review! We hope that you will come back to see us again, soon!
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We appreciate your business and hope that you will come back to see us again, soon!
par un voyageur
Old but good
Publié le 19 août 2024 sur HotelsHotel is decent, definitely needs an update. We just stayed one night on our way to Texas and it got the job done. Only complaint was the air conditioner was extremely load.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that you experienced a loud ac in that room. We do appreciate your feedback, it helped us change out the ac in that room. Please come back to see us again, soon!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Clean and quiet. Convenient location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! Please come back to see us again, soon!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Found bedbugs in our room so we didn't even stay, we requested a refund. Will never stay at the best western in hope ever again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Jennifer Galceran, GM, Gestion de l’hôtel
We are so sorry that you had that experience. I'm truly shocked, as we have not had that type of situation occur. I do appreciate you being honest with us, so that we can immediately address this. We are so sorry. Please know that room will be taken care of immediately.