Note fondée sur 250 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Noisy at night. People are loud and it echos through the building. Had a window by washing machine that looked shot at. Completely shattered glass. Rooms smell horrible, moldy air coming from AC.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Loud folks. All construction workers running their trucks in the morning. Sketchy dude kept leaving the back door open to the motel.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Isabel, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Provided parking outside my window. They had coffee in the morning and an ice machine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Randall, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Isabel, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Room was mostly clean, damaged shower fixtures, the first room I got was not made with sheets on the floor, had to go back to desk to request another room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jose, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are highly valued, and we are genuinely sorry to learn that your recent experience was not as positive as we would have liked.Your comments help us identify areas for improvement, and we are committed to using them constructively. If there are specific details about your stay that you believe we could have handled better, please do not hesitate to reach out to us to further discuss your experience.Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Johnny, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024 sur Expedia