Note fondée sur 402 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2021 par chris, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par Gerald E

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Group type cabins were unique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I booked this for my 72-year-old mom, aunt and their standard poodle. They told me if they could, they would rate the service and cleanliness of this place 19/10. That’s high praise coming from my Mom. Thanks for taking such good care of her.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with us. If you have any more thoughts to share or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to seeing you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Make sure that when you book you are viewing in the proper $. I got stung and the owner would not even consider a happy medium Sheets are stained and the tub has a nasty dirt ring. The couch looks so grease stained. !!Beware of this motel!!! US PRICES!! DOESNT SHOW UP UNTIL YOU PAY!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your concerns. However, I'd like to clarify a few points. We were not notified of any issues during your stay. Afterward, Expedia contacted us, stating that you claimed not to have stayed with us and requested a refund, even though you did stay. We strive to provide a clean and comfortable environment for all our guests, and we're sorry to hear you felt otherwise. It's important to ensure you are viewing prices in the correct currency before booking, as our rates are clearly displayed during the booking process. We hope to have the opportunity to improve your experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay! Hope to see you soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
thanks.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with us.