Note fondée sur 505 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel avec des lits au top!

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Très bon accueil de la part de Strorm. Très bel hotel. Dommage que le petit dej soit en supplément
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par Josh, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Everything was good, not exceptional , but served its purpose.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback, Todd. We hope you will give us a chance in the future to deliver the exceptional guest experience you deserve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Paola! We hope we can welcome you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, April! We hope we have the chance to welcome you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Nari. We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay. We hope you will give us a chance in the future to deliver the great guest experience that you deserve.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
It was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Lukasz! We hope to welcome you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Eric. We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay. We hope you will give us a chance in the future to deliver the great guest experience that you deserve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to welcome you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback, Jocelyn! We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
This was a nice stay. The front desk receptionist went above and beyond in service. I am partially handicapped and he made my accommodation very comfortable. The Bloody Mary was excellent and the prices were reasonable. I will definitely stay at the Mariot Courtyard again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive feedback, Sandi! We hope to welcome you again soon.