Note fondée sur 484 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel avec des lits au top!

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Très bon accueil de la part de Strorm. Très bel hotel. Dommage que le petit dej soit en supplément
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par Josh, Gestion de l’hôtel
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Room was not clean. The shower have pink stains all over. The bed sheet and pillow cases are wrinkled
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing these concerns to our attention, Randy! I will notify my housekeeping team of these issues so we can ensure these are an isolated incident.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Ying! We hope we get the chance to welcome you back again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Lomit! Please let us know if there is anything we can do to improve upon your experience.
5 sur 5
par un voyageur de Hillsborough

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
I booked a one bed room with 5 audits anticipating to have one extra bed but it was not there. The front-desk staff quickly reassigned us to a bigger room with one extra bed. Very pleasant about the overall services except sound insulation can be better. People walking upstairs were way too loud. Overall, I'd rebook this place if I ever go to the Fingers Lake area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback, Dennis. We hope we can welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Kim! We realize your time is valuable and we appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
We drive to Maine annually and need a mid-way overnight. This was about the best we've found in the Corning/Elmira/Horseheads area. Will stay again, I'm sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We hope we have the chance to welcome you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
One night stopover for a long drive. Room and hotel were clean, couldn’t get any hot water in the morning for a shower. As it was a quick 8hr stay and no one was at the front desk when I left, didn’t get a chance to let them know.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Robert. We are so sorry to hear of your experience regarding the hot water. This issue occurred early morning and was resolved by the evening. We hope you give us the chance to welcome you again in the future and deliver a better guest experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback, Emily!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Nice place to stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Maggie - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback, Julia! We hope we can welcome you back again soon.