Note fondée sur 234 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
motel qui a besoin d'être rénové. Prochaine fois on va choisir ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thanks.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2018 par carol, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Knight's Inn in Horseheads, NY. Please feel free to contact us regarding any problems or discomfort you may have. Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2018 sur Expedia
Staff gold Room not cleaned Noisy Toilet broken Police comes for problems
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par carol, Gestion de l’hôtel
I am sorry you were unhappy with your stay at Knight's Inn. We did not know of a broken toilet. The police do not just come for problems. We are a small village and our local police patrol all the motels and businesses that are open late in the area. They are only here to help. We do not have a lot of problems here. We are under new management and are trying to make improvements in the property. Please feel free to let us know of any problems you encountered. We value your feedback.. Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this with us.
2 sur 5
par un voyageur

Not satisfied

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Super old and never updated with women’s hair found in a “clean” bedding. Not complaining but wouldn’t stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
The bed was comfy to sleep. Quiet area. BUT had one bug on wall in bathroom. Our stay for two nights with easy access to roads needed was good. Price was reasonable too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this with us and thanks for your stay with us.