Note fondée sur 269 évaluations de clients

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3,0 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
motel qui a besoin d'être rénové. Prochaine fois on va choisir ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thanks.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2018 par carol, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Knight's Inn in Horseheads, NY. Please feel free to contact us regarding any problems or discomfort you may have. Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2018 sur Expedia
Staff gold Room not cleaned Noisy Toilet broken Police comes for problems
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par carol, Gestion de l’hôtel
I am sorry you were unhappy with your stay at Knight's Inn. We did not know of a broken toilet. The police do not just come for problems. We are a small village and our local police patrol all the motels and businesses that are open late in the area. They are only here to help. We do not have a lot of problems here. We are under new management and are trying to make improvements in the property. Please feel free to let us know of any problems you encountered. We value your feedback.. Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for sharing this with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
We got bad smell when we turned on the heater. Door lock doesn’t work properly. Disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
We had a dirty room that seemed to be neglected. There was a little mold on the shower curtain because there was no plastic liner. The microwave and refrigerator were inside the bathroom. The furniture was stuffed into the room making the space feel crowded. And our mattress felt very cheap it felt similar to a pull put mattress.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Sorry for any inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this with us.