Note fondée sur 975 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Jennifer, Gestion de l’hôtel
Hi Pablo,Thank you for your review on your latest stay.We hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 24 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2022 par Christina, Hotel Opus, Gestion de l’hôtel
Mange tak, Vi sætter stor pris på feedback fra vores gæster. Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen endnu engang.Med venlig hilsen
par un voyageur
Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2022 par Trine, Gestion de l’hôtel
Hi Didier
Thank you so much for your feedback, we appreciate it very much.
We hope to welcome you back again soon!
Have a good summer.
par un voyageur
Mon meilleur choix au Danemark
Publié le 27 févr. 2022 sur HotelsGrande chambre extrêmement confortable, très bon restaurant, petit déjeuner complet et varié, personnel top!
Je recommande sans réserve, excellent rapport qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2022 par Chrisitna, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback and for your kind review.
We are glad that you had a good stay with us.
We hope to welcome you again the next time you come to Horsens
Bedst regards
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2022 sur Hotels
excellent, mon meilleur choix au Danemark. Très bon restaurant. Chambre spacieuse et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Christina, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback. I'm glad you had a good stay and thank you for the comments in the areas where we can improve. Your feedback is important to us and we hope to welcome you again the next time you come to Horsens
par un voyageur
growing up gently to the top of the range
Publié le 12 févr. 2022 sur HotelsWe use to stay at Opus since years It was always from the starting a good hôtel and gradually becoming an excellent one. the wicked points were food and communication. Both have slightly improved; food is purely depending of chefs who are sometimes very good, sometimes so so. Communication have improved only because more employees are speaking an understandable English at the reception. My customers who were travelling with me fond Opus absolutely excellent ! I think they just have to keep a permanent attention at the foreigners needs. Michel Mousset, on a business Journey.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Christina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay at Hotel Opus Horsens
We are happy to hear that you enjoyed staying with us and hope to welcome you back to our hotel soon.
Bedst Regards
Receptionen
par un voyageur
Publié le 31 mai 2021 sur Hotels
TRES BIEN COMME D'HABITUDE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2021 par Mette, Hotel Opus, Gestion de l’hôtel
Dear Didier,
Thank you for your feedback regarding your stay at Hotel Opus Horsens
We are happy to hear that you enjoyed staying with us and hope to welcome you back to our hotel soon.
Kind Regards
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2020 sur Hotels
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2020 par Mette, Hotel OPUS, Gestion de l’hôtel
Dear Didier,
Thank you for your feedback regarding your stay at Hotel Opus Horsens
We are happy to hear that you enjoyed staying with us and hope to welcome you back to our hotel soon.
Kind Regards
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2020 sur Hotels
je recommande cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2020 par Mette, Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Frédéric,
Thank you for your feedback regarding your stay at Hotel Opus Horsens
We are happy to hear that you enjoyed staying with us and hope to welcome you back to our hotel soon.
Kind Regards
par un voyageur
excellent
Publié le 3 oct. 2020 sur HotelsTrès bon choix d'hôtel, chambres spacieuses et confortables, petit déjeuner top, restaurant de bon niveau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2020 par Mette,Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Didier,
Thank you for your feedback regarding your stay at Hotel Opus Horsens
We are happy to hear that you enjoyed staying with us and hope to welcome you back to our hotel soon.
Kind Regards