Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 25 févr. 2020 sur Expedia
Le personnel de l'hôtel était très gentil particulièrement Ismael à la réception. Chambre spacieuse, relativement propre. Bonne Wifi. Excellent restaurant avec des serveurs aux petits soins. Air climatisé bruyant et appel de la mosquée très Fort si la chambre donne sur la rue. (109)contrairement aux infos sur Expédia, toutes les chambres n'ont pas toutes l'air climatisé.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The hotel was dirty. It was rundown and shabby, and the facilities were horrible.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Need some improvements in room service / food... Didn't get coffee in the evening around 8 pm and the reason was cause it's dinner time, no evening snacks like sandwiches available...
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Good and bad.

Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
The Hampi Hotel has good and bad levels of service. The good, great for the railway station and Hampi historical sites. Good restaurant especially for evening meal (maitre d'hotel) as good as anywhere we have been. The breakfast could have been better only a limited choice. Laundry service was good, but not ironed The bedding could have been cleaner. We asked for a quiet room and were located three floors above the outdoor function room. Fortunately the very loud noise stopped at 11 pm. Check out was a nightmare. We were given a bill for sundries only, we asked what about the room cost and was told that this would be debited from our credit card when we booked the room. On route to Mysuru we received frantic phone calls that we had left w/o paying. We ended up sending our driver back with cash. Not impressed.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de HYDERABAD

Publié le 8 janv. 2021 sur Expedia
Goo location, courteous staff, good breakfast. Only down factor we felt little smell of the carpet flooring but this is ignorable. Toiletry facilities can also be improved like providing razor, etc..
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 déc. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels