Note fondée sur 160 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Coupe la route avant d’arriver à la nouvelle Orléans
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this review.
par EMILIE
Publié le 7 août 2017 sur Hotels
par Jean
Bien placé et calme
Publié le 22 mars 2017 sur HotelsÀ proximité de nombreux restaurants et de voies d'accès importantes l'hôtel est silencieux et confortable. Le petit déjeuner est cependant assez misérable.
par un voyageur
Excellent
Publié le 25 juin 2015 sur HotelsLe meilleur hotel en qualité/prix de notre voyage. L'accueil et la disponibilité du personnel, le confort de la chambre, l'ensemble des services : tout est parfait. Je recommande ++++
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par MainStay Houma, La , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We are looking for to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par MainStay Houma, La , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We hope to see you again soon .
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par MainStay Houma, La , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We are looking forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Just a run down economy hotel. Full kitchen is the only perk. Whole place smells horribly musty and moldy. Shower was very moldy and shower curtain wouldn't stay closed on either side due to the way it was hung, made a mess in the floor every time. Staff is nice and helpful tho.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par MainStay Houma, La , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to complete a review regarding your recent stay at MainStay Suites Houma.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding your overall stay on your recent visit. I have shared your feedback with maintenance department to better handle these types of situations differently in the future. Feedback from our Choice Privileges members on their experiences is what we use to further our constant improvement.We apologize for the inconvenience this has caused. Next time please inform the Front Desk so we can take care of the situation right away.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.Kind regards, Jessica Authement
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par MainStay Houma, La , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonder review. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par MainStay Houma, La , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We are looking forward to seeing you again soon.