Note fondée sur 610 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We would love to host you again.
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the 8-star rating of your stay. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Piscine fermée le 1er juillet !!!
Pas d eau dans la salle de bain rétabli 30 minutes après mais quand même
Accueil pas souriant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. The swimming pool closure on July 1st was an unexpected event, and we regret any disappointment it may have caused. We promptly restored water in the bathroom, although we understand that the delay was inconvenient. We value your comments regarding the receptionist's demeanour and will address this issue with our staff. We appreciate your patience and hope to provide you with a better experience in the future.
par un voyageur
Correct
Publié le 11 mai 2023 sur HotelsPiscine non en service!!
Petit déjeuner très restreint peu qualitatif et peu quantitatif...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We apologize for the inconvenience caused by the swimming pool not being in service during your stay. We are working diligently to address this issue. Regarding breakfast, we appreciate your feedback and will take it into consideration to improve the quality and quantity of our offerings. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Petit hôtel d'étape un peu bruyant pur les chamRDC
Publié le 12 août 2019 sur HotelsHôtel d'étape. Un peu cheap mais propre. Petit déjeuner pas au niveau par rapport aux autres hotels.
Bien placé : à côté de l'outlet
par un voyageur
Publié le 26 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2021 par Microtel, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your review of our property. We hope to host you as our guest again
soon.
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2019 sur Expedia
Établissement très bien situé près de toute les commodités et du centre de la région. C’est propre, mais l’odeur de cigarette est omniprésente même dans une chambre non fumeur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2019 par Guy, GM, Gestion de l’hôtel
We do have some smoking rooms available on the third floor. However, the first and second floors are and have always been smoke free. Thanks for your feedback!
par un voyageur
Belle surprise
Publié le 23 mars 2019 sur HotelsUn hôtel propre, des gens très accueillants, surtout le soir, petit déjeuner très correct, un bel endroit pour poser ses valises.
par un voyageur
Publié le 20 mars 2019 sur Expedia