Note fondée sur 314 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2023 sur Expedia
Propreté plus, accueil , proximité resto.
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2023 sur Expedia
L'odeur dans la chambre, à cause du tapis, était infecte. La personne de jour a la réception était souvent absente. Le tapis dans le corridor est sale. Il n'y a que du pain (pas de beurre) et des céréales pour déjeuner. L'environnement est exécrable. La laveuse et la sécheuse sont correctes. Je ne comprends pas le 4.2/5 sur lequel nous nous sommes fiés pour louer dans cet hôtel et je ne suis pourtant pas difficile.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
There was mold, bodily fluids, ticks and dirty walls, sheets and such. I wouldn’t stay there if they paid me a million dollars.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The room smelled of mildew as soon as we walked in. Wet spots on the carpet. Suspicious activity (prostitution). I had my baby with me and didn’t feel comfortable so I got another room the next morning. Just don’t do it. Find somewhere else.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
A lot of loitering in the parking lot. Apprehensive about leaving vehicle unattended.
par un voyageur
Complaint - Econo Lodge Inn & Suites East - Housto
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsUnfortunately on arrival we were informed that no breakfast would be provided due to storm related issues i.e. supply chain issues. While we understand the difficulties but this was a week later. This was disappointing given the adjacent gas station and local eateries nearby were providing full services. How difficult would it have been to have provided a loaf of bread? This was our first visit to the USA and a disappointing hotel experience. The hotel is quite happy to take our payment which covered breakfast with no mention of compensation for not providing it or at least an official apology.
Further, we could could not even make a drink in our room since no kettles were provided.
We would welcome your comments on the above.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia