Note fondée sur 264 évaluations de clients

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4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par Brunissandre D de Bordeaux

Hyper bruyant !

Publié le 18 mai 2013 sur Hotels
L'hôtel en lui-même est propre et bien entretenu. Le personnel de la réception est aimable et accueillant. La chambre est confortable et équipée d'une télévision, d'un réfrigérateur et d'un micro-ondes. Le salon à demi séparé est bien équipé avec télé, bureau et canapé lit. Salle de bain fonctionnelle. Le petit-déjeuner est proposé gratuitement et offre des produits de qualité. Par contre, il m'a fallu demander tous les matins du réapprovisionnement au buffet. Le personnel ne peut pas tout faire : s'occuper du buffet et boire son café en regardant la télé. Réception avec dîner léger offerte certains soirs. Supermarché très proche, accessible à pieds. L'hôtel est situé en bordure d'accès à l'autoroute et donc extrêmement bruyant. Impossible de dormir sans bouchons d'oreilles. L'Interstate fait 2X5 voies à cet endroit.....De nombreux camions font une halte nocturne à la station service située juste à côté. Hôtel très pratique certainement pour faire une étape lors d'un long trajet, mais pas plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
par Arturo Canales, Gestion de l’hôtel
Thanks
5 sur 5
par un voyageur de Auvergne, France

Hotel Channelview

Publié le 28 févr. 2012 sur Hotels
Les chambres sont très colorées et plutôt modernes. Elles sont très spacieuses et la situation géographique de cet hotel est idéal... loin du bruit mais suffisamment proche pour rejoindre Houston rapidement (environ 15 mn avec le Freeway). Mais une nuit c'est suffisant car il n'y a pas grand chose dans les environs d'Houston à visiter. Par contre, c'est une halte agréable pour tous ceux qui partent vers la Louisiane.
2 sur 5
par un voyageur de Tucson

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Candy,We're sorry to hear you didn't fully enjoy your stay. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback you have so we can address any issues you encountered. We value your input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kayllyne,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any specific feedback so we can address it accordingly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Very run down. Bad area of town
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Destiney, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Guest safety is our priority, and we hope you had a chance to enjoy our amenities during your stay with us. Your comments will be shared with our team for further improvements. Thank you for choosing to stay with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Naakaii,We appreciate you choosing our hotel for your stay. Should you have any feedback to share, please feel free to reach out to us so we can address any concerns. We hope to welcome you back in the future for an improved experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Ac in room was broken! Very hot night! When I went to the desk in the morning and let her know she just said oh sorry and walked off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Crystal, We regret to learn about the inconvenience you experienced with the AC in your room. Your feedback is valuable to us, and we will address this with our team for improvement. Please feel free to reach out to our management team for further assistance regarding your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
I reserved a two room suite two weeks ahead and upon checkin they had no available suites. Hallways smelled moldy. The rooms are need of a refresh. Despite asking if we wanted our room serviced daily and saying yes at check-in, they did not service the room a single time for a three night stay. When asking for extra towels, they brought only one. The room keys kept not working and we had to repetitively go to the desk to fix. Moldy cream cheese at breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kerry,We apologize for any inconveniences during your stay. Your feedback will be shared with the relevant departments for their review and improvement. We value your comments and hope you would give us another opportunity to provide a better experience in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sirly, We're sorry to hear that your experience did not meet expectations. Please feel free to reach out to us so we can address any concerns you may have.
1 sur 5
par un voyageur

Scamming

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
I couldn't stay. On arrival front desk "cash only" sing. Frint desk employee and manager on charge , ask me to cancel Hotel.com and pay cash witj them , and with high rate on $139/night. I refuse , it seems they were scamming the people. I left and went Hilton suites and paid $112/ night. Never again would I go to that hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Roberto, We apologize for any inconvenience you experienced. Our hotel accepts various payment methods, and we are sorry to hear about your perception. Your feedback is valuable and will be shared with our team for improvement. We hope this won't deter you from considering us again in the future.