Note fondée sur 786 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Timothy Howell (AGM), Gestion de l’hôtel
Good morning Ms. Sophie,I would love to hear about your previous stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
Très bon emplacement pour découvrir le centre de Houston à pieds. Parking sur place payant mais pratique. La chambre avait été très bien préparée par Reyna. Très propre. 10/10, merci à elle ! Très bon petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Ushi P.-Guest Service Champion/Front Desk Sup., Gestion de l’hôtel
Cher Laurent,Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au Holiday Inn Houston-Downtown.Merci également de nous avoir attribué une note de 10 sur 10 au sondage ! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et espérons que vous reviendrez parmi nous à l'avenir !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Ushi P.-Guest Service Champion/Front Desk Sup., Gestion de l’hôtel
Dear Tracie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Holiday Inn Houston-Downtown.Also, thank you for scoring us a 5 out of 5 on the survey! We are glad that you enjoyed your stay, and we hope you will stay with us again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2024
Safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2024 par Ushi P.-Guest Service Champion/Front Desk Sup., Gestion de l’hôtel
Dear Tracie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Holiday Inn Houston-Downtown.Also, thank you for scoring us a 5 out of 5 on the survey! We are glad that you enjoyed your safe stay with us, and we hope you will stay with us again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Ushi P.-Guest Service Champion/Front Desk Sup., Gestion de l’hôtel
Dear Lori,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Houston-Downtown.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience so that next time you will score us a 5 out of 5 on the survey. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
i loved this hotel especially the free shuttle it saves lots of money and the staff was very very friendly i enjoyed my stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joshua, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, and we appreciate that you took the time to give us a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joshua, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, and we appreciate that you took the time to give us a review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joshua, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, and we appreciate that you took the time to give us a review.
5 sur 5
par un voyageur

Love this place

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Bed 🔥🛏️ comfort was A1
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joshua, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, and we appreciate that you took the time to give us a review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Reception staff rude and clearly never heard if the saying that the customer is always right. Total mess up of our bookings, 1st night checked into great room and we specifically asked that we could stay in same room for rest of our stay which was confirmed. 2mnth busuness trip with a lot of luggage - all unpacked to be told next day we had to change rooms. We understoood that a mistake had been made with rooms but not once did Reception manager Ushi apologise, just a stream of excuses and she continued to be off hand with us for rest of stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, and we appreciate that you took the time to give us a review.