Note fondée sur 519 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Veronica, thank you for staying with us at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area, an IHG Hotel. We're thrilled to see your high rating and hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Greg, we’re delighted you had a great experience at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area, an IHG Hotel. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Vyjae, we're thrilled you enjoyed your stay at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area, an IHG Hotel. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kurt, thank you for staying with us at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area. It’s great to know you had a pleasant experience, and we look forward to welcoming you back in the future. Safe travels!
par un voyageur
Disappointed
Publié le 24 août 2024 sur Hotels1- Room was advertising as with a bathtub. Only walk in shower.
2- Bathroom was not clean when we arrived with dirty towels on the floor and used unflushed toilet.
3- we were offered a new room, but no upgrade.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Amar, thank you for sharing your experience. It's concerning to hear about the issues you encountered upon arrival. The team aims to provide each guest with a comfortable and clean stay, and addressing any concerns promptly is important. Your feedback about the bathroom and reservation details is valuable and will be reviewed with the team to ensure improvements. We hope you consider giving us another opportunity in the future.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
First time at the hotel all was wonderful! I will stay there more often when I come for work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kelly, we’re thrilled you enjoyed your stay at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area, an IHG Hotel. We look forward to welcoming you back for your future work trips.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
All was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nicole, it's great to know you had a pleasant stay at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area, an IHG Hotel. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Property met expectations. We made a reservation for restaurant went down only to be told that the waitress left so apparently there was no dinner that night. Made no sense. Front desk didn’t speak good English( I couldn’t understand her) so I just left for dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par yi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kristina, it’s wonderful to hear you had a great time at Hotel Indigo Spring – Woodlands Area, an IHG Hotel. We hope to welcome you back soon!