Note fondée sur 625 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2017
Thank you for your 4 star review. We look forward to making your next experience better so that we may be 5 stars in your eyes. We hope to see you on the next visit to Houston Clear Lake!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Really old and they only have replaced linen and bedding.
Needs new flooring! It’s peeling up and can’t even walk on it. The carpet is so old, you don’t want to walk on it without something on your feet.
All the furniture and beds need to be replaced. You can’t sit on the couch and the beds are so hard you might as well lay on the floor.
I thought I was getting a good deal because they said the rooms were on sale.
These rooms should be about $29/night or less.
Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par olivia, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! We are working hard to get all of the issues you mentioned fixed as we strive to do better in making everyone's stay comfortable.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par olivia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we value your business and look forward to your future lodging needs.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Thank you for a great stay while evacuating with my son and three dogs for a hurricane!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for reaching out in regard to your stay. We value your feedback. We look forward to seeing you with your future lodging needs.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
I wish i would booked this room for longer. It was a home away from home, and I will be back for another stay soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback. We look forward to seeing you in the future for your lodging needs.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback we look forward to seeing you for your future lodging needs.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Lori Mercadel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback we look forward to seeing you in the future.