Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Pour une nuit ssur un trajet en voiture le rapport qualité/prix est bon
par un voyageur
Publié le 26 mars 2019 sur Hotels
Très bien pour le prix
par Philippe
Publié le 10 mai 2017 sur Hotels
Chambre très bruyante surtout si on donne directement sur le périphérique 610
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
There was no fridge or microwave. There was dead bugs on the floor. The floor was not swept. There was no shower curtain and some of the outlets did not work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jordan, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de Fort Worth
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Just don't stay here!!!!
Publié le 19 juin 2024 sur HotelsNot sure what was worse...the dirty room with bedbugs and roaches or the hookers and junkies on the property. I left in the middle of the night and slept in my car. If zero stars were possible, that's what this property would be rated. I do not recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Janet,We take bed bugs reports very seriously and sincerely apologize for your experience. Please know that we are on high alert regarding all reports of pest and are mindful to monitor our rooms in order to address and treat for any issues if we discover them. Thank you again for bringing this matter to our attention and we appreciate your patronage. We would like to discuss your experience and ask that you use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia