Note fondée sur 902 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Pour une nuit ssur un trajet en voiture le rapport qualité/prix est bon
par un voyageur
Publié le 26 mars 2019 sur Hotels
Très bien pour le prix
par Philippe
Publié le 10 mai 2017 sur Hotels
Chambre très bruyante surtout si on donne directement sur le périphérique 610
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vickie,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I found cockroaches in my room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
By far the worst motel 6 I stayed in..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eric,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
There was no fridge or microwave. There was dead bugs on the floor. The floor was not swept. There was no shower curtain and some of the outlets did not work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jordan, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de Fort Worth
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia