Note fondée sur 344 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Nîmes

Publié le 11 févr. 2015 sur Expedia
Emplacement : Sous une grande bretelle d'autoroute, assez bruyant, rien dans le quartier
Correct pour le prix, sans plus, petit déj minimaliste dans un coin
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

ok

Publié le 23 juin 2014 sur Expedia
Not amazing but ok the rooms are clean, and it is the principal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
😃
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephen, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur de Metairie

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
It was cleaner than I expected, and it’s not bad if you are on a tight budget.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dominique, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The gentleman who checked me in was very pleasant and professional. I was disappointed in having to walk 3 flights of stairs due to a non working elevator and the dead end parking lot without hotel entry access was a drag as well. The fact that you advertised as NO MONEY BACK I FEEL that you need to get rid of the MOLD THAT IS TRAPPED IN THE 1st floor!!! It smells awful and that place needs to be aired out properly and cleaned!!! I don’t care what you think!! You guys better check into that moldy smell before someone gets sick. I am actually HARRIS COUNTY LCENSED FSM and I am making you aware of a PUNGENT AND OVERWHELMING ODOR OF MOLD AND MILDEW which is not safe for human health. I thought it was dishonest to not disclose about the elevator and then force people to breathe in mold and mildew as they WALK 3 flights of stairs without a single railing to help. No lie the room was clean but all the other flaws drop your score.. if you fix up the place you don’t have toTAKE people’s money There is absolutely NO WAY THAT YOU CAN PASS THE ODOR ON FIRST FLOOR WITHOUT NOTICING!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
First ever motel 6 I have stayed at, makes me wanna try more locations this place was great!! Location was good and the stay over all for the night was fantastic!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
It’s good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jodi,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Pretty nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Marlon, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Noe,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6