Note fondée sur 1 245 évaluations de clients
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3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 26 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2021 par front desk manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for your Feedback
par un voyageur
Publié le 20 août 2019 sur Hotels
Piscine mal propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Terrica Frt Desk Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. We will have our staff take care of any issues that you have advised of.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2019 sur Expedia
Attendre et demander des choses pour le petit déjeuner
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2018 sur Expedia
personnel très gentil. Établissement correct pour le prix.
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2018 sur Expedia
Decevant dans l'ensemble. Je n'ai pas pu dormir à cause des punaises de lit. Le matelat etait vetuste
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Déconseillé. Hôtel très sale.
Publié le 10 sept. 2018 sur HotelsHôtel à l'état de quasi-abandon : le ménage n'est pas fait depuis longtemps dans toutes les parties communes, la piscine est très loin d'être en état (eau verte), l'hôtel semble être partagé avec des habitations, la moitié de la moquette de la chambre est imbibée de l'eau de la climatisation, insecte mort sur le lit à notre arrivée, etc. Déconseillé.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
My experience was absolutely horrible. Due to a prior hurricane this hotel wasn’t open when I arrived. I had no idea and arrived to closed doors. The day prior I received an email from Expedia stating everything was confirmed and there was no need to call the hotel. Expedia customer service did absolutely nothing to compensate me or help me find another booking and I was left having to find another hotel at midnight. The only thing available was twice what this room cost and 30 minutes away. Expedia didn’t see an issue with this and simply said they weren’t aware the hotel was closed and I wouldn’t be charged by a closed property. I looked on the site and this property is no longer available for bookings, which leads me to believe that Expedia was fully aware that they weren’t open and just were irresponsible and didn’t let me the consumer know. Sitting in a hotel parking lot for an hour chatting with multiple agents who kept getting disconnected to receive absolutely no help is unacceptable. To confirm my booking was secure with a closed hotel was unacceptable. I flew from Philadelphia to Houston and had nowhere to stay. Expedia dropped the ball BIG TIME and I still haven’t received the slightest bit of sympathy or any type of compensation for my inconvenience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Ramada by Wyndham Houston , Gestion de l’hôtel
Your feedback is important to us, and I will be reviewing this situation with our team to ensure better communication and service moving forwardm so it wont happen again.Again, I apologize for the inconvenience.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Power was off and couldn’t even check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Ramada by Wyndham Houston , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the negative experience you had during your stay. We want to clarify that all our three parties know that we are currently under remodeling.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Ramada by Wyndham Houston , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!