Note fondée sur 343 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de romeoville
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
We appreciate your recommendation, LaShae! Thank you for being our valued guest and sharing your experience with us and the travel community!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your wonderful feedback! We hope to see you return again soon!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
We appreciate your great feedback. Thank you for being our guest at the Signature Inn Houston Galleria.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
I didn’t like that you could only use remote to change channel but besides that everything was cool!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay overall. We appreciate your input regarding the remote control for channel changes, and we’ll look into that for future improvements. We hope to welcome you back soon for an even better experience!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Muy limpio y todo nuevo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our valued guest at the Signature Inn Houston Galleria. It was a pleasure hosting you and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Nothing
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Didn’t stay at property because requested a $100 deposit after I had already paid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy. Deposits are standard in the hotel industry and returned after you leave. Again, we apologize for any inconvenience caused.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
We truly appreciate your recommendation, Glen. Thank you for being our guest and we hope to see you return to us soon.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Signature Inn Houston Galleria, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We value your business and we look forward to your return.