Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Lo único que no me gusta fueron las toallas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Signature Inn, Gestion de l’hôtel
Gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Lamentamos mucho escuchar que las toallas no cumplieron con tus expectativas. Nos tomamos muy en serio tus comentarios y los utilizaremos para mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente y ofrecerte una experiencia más satisfactoria en el futuro.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Una experiencia muy fea muy súcio el personal muy mal muy inseguro una experiencia terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Susana,It's unfortunate to hear that you didn't have a good time with us. Please know that the safety of our guests is our number one priority and we apologize for any cleanliness or service concerns. All of your comments will be discussed internally and we'll work to make improvements where necessary. It is our hope that you will consider giving us another chance soon; we're confident that we can impress you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
I did not use the hotel area is pretty unsafe room smelled like cigarettes and I was told I was not able to switch rooms due to availability
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Signature Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing these issues to our attention. We take guest satisfaction seriously and will address your concerns promptly.
3 sur 5
par un voyageur

Too much rift raft

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
The stay was nice just a lot of rift raft and couples arguing and fighting all hours of the day, you can hear right through the walls and if your on the bottom floor you can hear the people walking, it was really hard to sleep during the day after working a 12 hour shift because there’s so much commotion, people hang out all hours of the night smoking and drinking as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Signature Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the disturbances you experienced during your stay. Your comfort is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations.We understand how important a quiet and restful environment is, especially after a long work shift. We are actively working on improving our soundproofing measures and implementing stricter policies to ensure that all guests can enjoy a peaceful stay.Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the chance to welcome you back and provide you with a much improved experience.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Polluted lungs

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
The room is filled with flies, and then they were cleaning out the AC for every room, pressure washing, and the gas smell was coming into the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Signature Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing you feedback. Please accept our sincere apology for not meeting your expectation.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Signature Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing you feedback. Please accept our sincere apology for not meeting your expectation.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Signature Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your Feedback regarding your stay we are pleased to hear that you enjoyed your stay!!