Note fondée sur 1 040 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Service de navette pour l’aéroport
Il n’est pas situé dans un secteur pour visiter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for this flawless rating. We enjoyed hosting you and hope to do so again soon. Sincerely, Dwan Lightfoot, GM
par un voyageur de Gatineau
Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Hôtel très pratique pour se rendre à l’aéroport avec service de navettes gratuites, personnel agréable et á l’écoute.
Chambres spacieuses. J aurais apprécié un petit déjeuner plus garni.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Yves,Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your amenities and our service. Our hotel aims to provide a great experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Sincerely,Dwan LightfootGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, Dwan Lightfoot, GM
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024
Very nice and clean. Our room was very spacious and had a nice layout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley, We strive to provide our guests with exceptional service that keeps them returning to our Hotel, so it is great to hear you enjoyed your stay. Thank you for your support! Best, Dwan Lightfoot, GM
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
mal servicio de el shuttle bus
Publié le 23 août 2024 sur Hotelsmuy bien el hotel, limpio y muy bien localizado, unicamnmet el shuttle aun y que le solicite que me dejara en terminal D, me dejo en terminal C y me dijo que son contiguas, cosa que no es cierto y me obligo a hacer una larga caminada, afortunadamente tenia tiempo suficiente y no cargaba equipaje voluminoso ni pesado, sino hubiera un grave problema
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear javier, I sincerely regret that our shuttle service cast a negative light on your stay. We appreciate your feedback and will strive to do better. Thank you for your business, and we hope to deliver an improved visit next time. Sincerely, Dwan Lightfoot, GM
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear ralph, We appreciate your high recommendation and welcome you to settle in again anytime. Best, Dwan Lightfoot, GM
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It was great will return
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Darrell, Our favorite compliment, by far, is that guests plan to return to our hotel. I am thrilled you enjoyed your stay enough to share this great review. On behalf of the entire SpringHill Suites Houston Intercontinental Airport staff, thank you for your business, and please come back soon. Best, Dwan Lightfoot, GM