Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
69 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Avis mitigé

Publié le 15 févr. 2018 sur Expedia
Le personnel de cet hôtel est très sympathique et serviable mais l’hôte a bien besoin d’un coup de propre !!! Surtout lescsalle de bain. Petit déjeuner trop simple
4 sur 5
par Philippe

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Angers

Hotel accueillant

Publié le 3 déc. 2017 sur Expedia
Nous sommes arrivés tôt le matin et on nous a attribué une chambre directement. Le personnel est très gentil et souriant. La chambre est confort et spacieuse.
2 sur 5
par Robin

Publié le 15 oct. 2017 sur Hotels
Hotel en très mauvais état, installation électrique dangereuse, fenêtre qui ne se ferme pas complètement qui permet la venu de moustique dans la chambre. Nous avons eu plusieurs heures sans électricité et le Wifi ne fonctionne qu'au niveau de l’accueil. Sinon personnels sympas et parlant anglais et pas trop mal placé avec un marché de nuit a quelques centaines de mètres.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2019 sur Expedia
若いスタッフが多く、しっかりとサービスしていただきました。エアコン、冷蔵庫もあり部屋も綺麗でした。湯量も最高です。 不満点があるとすれば、どこからか蟻が入ってきて缶ジュースなどの缶を置いとくとびっくりするくらいですかね〜
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2019 par Kyaw, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review Sir/Mum.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2019 sur Expedia
Qnbwwnwnwnjwhehehehehehehehehehjejejejwjejwjeejehejejehehehjejeiejejejeheheheh
1 sur 5
par un voyageur

Not recommended

Publié le 30 mars 2019 sur Hotels
We arrived exhausted to the hotel because we had a night bus. Suddenly when we were in our room for a while we realized that there was a problem with the main light, it won’t get off. We told the staff later about it and they said that they knew about this problem. If you knew about it why did you gave us this room? We decided that we leave this place to another hotel although we paid for this night, we couldn’t stay there and sleep like this with the light in our faces. The service was horrible, and even though we told the stuff about it, it didn’t seem like they care about it.
2 sur 5
par un voyageur

Close to night market, if not too picky

Publié le 4 févr. 2019 sur Hotels
Location of the hotel is good and the staff were quite friendly. Unfortunately, there was no real hot water, the shower leaked all over the bathroom, they did not provide any towels in the room, and the sheets were stained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2019 par Kyaw, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. We are so sorry for your inconvenience. :-(
2 sur 5
par un voyageur

Avoid this hotel

Publié le 12 janv. 2019 sur Hotels
The hotel looks like it was good at one time. The rooms and bathrooms are large. But overall the hotel is not cared for. There are missing fixtures, stained linens and ill fitted windows in the room. Outside the room is worse. We stayed one night but there were dirty linens on the ground floor landing and dirty dishes in the hall of our floor the entire time we were there. The real disturbance came the next morning taking the stairs (no elevator so these stairs are main access) to breakfast. There were hundreds of dead flies covering the stairs and third floor hallway (no exaggeration). The restaurant, on the fourth floor, was a scene from Twin Peaks- disturbing. We left our provided breakfast untouched and opted to pay for breakfast elsewhere as the atmosphere was so unappetizing. The management obviously doesn’t care and it shows in the staff attitude as well. Just a bit of care and this could be a good hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2019 par Brave, Gestion de l’hôtel
We are so sorry for your inconvenience. :-( We will maintain the facts that you said. Thank you so much for your review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2018 sur Expedia
Shower didn't work, cockroaches, old and wet bathroom, broken toilet seat, below average breakfast