Note fondée sur 484 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2022 sur Hotels
Toujours aussi beau. Un hôtel bien ténu. 5 ans après mon premier séjour dans ce lieu, toujours en parfait état
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share with us your pleasant experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Yours sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
Ce n'est pas mon premier séjour dans cet hôtel, et c'est toujours aussi agréable d'y séjourner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share with us your pleasant experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Yours sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Un séjour agréable

Publié le 28 mai 2018 sur Hotels
Mon avis est assez bien sur cet hôtel. Il se situe au bord de la mer mais un peu loin du centre-ville de HUA-HIN. Le complexe est composé de resort et des condos en côte à côte. La chambre Jacuzzi que j’ai réservée est grande et agréable avec une baignoire Jacuzzi au balcon. Hélas l’ensemble est assez mal entretenu et le décor avec des carrelages bleus foncés rend l’ensemble de la chambre sombre. L’accueil est correct à mon arrivée et le petit déjeuner est très correct. Pour sortir, il y a des navettes gratuites pour aller au centre-ville HUA-HIN. Dans l'ensemble un hôtel correcte et vaut une 4 étoiles et le personnel est sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share with us your pleasant experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. In the meantime, we shall endeavor to maintain and improve our service further. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Un séjour agréable

Publié le 28 mai 2018 sur Hotels
Mon avis est assez bien sur cet hôtel. Il se situe au bord de la mer mais un peu loin du centre-ville de HUA-HIN. Le complexe est composé de resort et des condos en côte à côte. La chambre Jacuzzi que j’ai réservée est grande et agréable avec une baignoire Jacuzzi au balcon. Hélas l’ensemble est assez mal entretenu et le décor avec des carrelages bleus foncés rend l’ensemble de la chambre sombre. L’accueil est correct à mon arrivée et le petit déjeuner est très correct. Pour sortir, il y a des navettes gratuites pour aller au centre-ville HUA-HIN. Dans l'ensemble un hôtel correcte et vaut une 4 étoiles et le personnel est sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share with us your pleasant experience during your stay with us. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. In the meantime, we shall endeavor to maintain and improve our service further. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Yours sincerely, General Manager
4 sur 5
par Nicolas

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mars 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de neve yarak

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Excellent hotel. Large and luxurious rooms. personal service. Excellent breakfast. Pool and direct access to the beach. Game, Mon, Namtarn took care of everything we wanted in the dining room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yariv,Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marita, Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur de neve yarak

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
A simply excellent hotel, I definitely recommend it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Ms. Rosana J., Gestion de l’hôtel
We are truly happy to learn that you had great time in HUA HIN and wonderful experience with us. We definitely will share your compliments to our team and it certainly helps encourage them to keep up with their excellent performances. We are highly appreciate your kind referral and look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur de kotobashi sumidaku

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
夢のような空間でした。 静かで、インフィニティプールもよかった。 部屋にはビーチサンダルと、履き心地のよいスリッパ、やわらかいガウン。広いバルコニーに、ジャグジー。朝はモロッコ感はないビュッフェでしたが、新鮮なサラダ、フルーツ、種類豊富なパンが用意されていて、満足!また泊まりたい。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Ms. Rosana J., Gestion de l’hôtel
We are truly happy to learn that you had great time in HUA HIN and wonderful experience with us. We definitely will share your compliments to our team and it certainly helps encourage them to keep up with their excellent performances. We are highly appreciate your kind referral and look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent value, excellent staff

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
We had a balcony with day bed and spa (although didn’t use spa), and the Room had a separate small luggage room with clothes rack. Very spacious. Staff were brilliantly friendly and helpful, and couldn’t be faulted. Breakfast was very good. Only issue is the air con has no really low setting and points at the bed space with a powerful blast (even on the lowest setting). Even though we set it at 24 degrees (cooler than outside) we couldn’t sleep with it on as the fan was pushing icy air constantly at you. That was only only fault. Pool space and bar next to the beach is lovely. 20 Baht Songthaew or 150 Baht taxi to Bluport, Market Village (shopping centres) but we used Grab (lime Uber) for half that price. Front streetside half of the building are private long term apartments (separate pool and amenities) which is very quiet, but don’t walk through there to the hotel half on the beach side unless you want a stern warning from an over zealous security guard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Adrian,Thank you very much for taking the time to share with us your experience during your stay. Your fine compliments and recommendations are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. We take note on the air-con problem for our further improvement. Hoping to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards,