Note fondée sur 315 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Perfect 3 nights stay with catching an upgrade, friendly and helpful staff, fantastic breakfast buffet and a lovely surrounding area with supermarkets and other shops. Large and clean rooms, we loved the pool by day and by night. So would love to come back in future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Fullon Hotel Hualien, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for choosing Fullon Hotel Hualien. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It was extremely kind of you to share the wonderful experiences. We will provide our best quality service and rooms continuously to all of our guests. We look forward to meeting you again in the near future. Sincerely yours. Fullon Hotel Hualien
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par 福容大飯店花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 Chih Hui 手 先生/小姐您好,非常感謝您入住福容大飯店 花蓮,感謝您給予的建議,不曉得有哪些部分讓您印象深刻呢?希望有機會能再為您服務,祝 日日順心。
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓您好,非常抱歉本次住宿體驗未達您的期待,我們在此致上由衷的歉意!歡迎私訊我們的粉絲專頁提出您的寶貴意見,以利我們做後續的改進,您的意見是我們進步的原動力。花蓮福容會繼續努力,希望有機會能夠再為您服務!祝 日日順心。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 shen 先生/小姐您好,非常感謝您入住福容大飯店 花蓮,感謝您給予的好評,花蓮福容會繼續努力,希望有機會能夠再為您和家人、親友服務!祝 日日順心
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Gym and Sauna were closed and I was not informed before I arrived
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Fullon Hotel Hualien, Gestion de l’hôtel
Dear James, Thank you for taking your valuable time sharing your feedback with us.Regarding the maintenance of the gym and sauna, we will enhance staff training and improve these situations. We apologize for the inconvenience of not being able to use these facilities. We welcome you to visit Fullon Hotel Hualien again during the summer to enjoy our complete facilities.Fullon Hotel Hualien will continue to strive for excellence, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.We look forward to meeting you again in the near future to see our improvement. Sincerely yours, Fullon Hotel Hualien
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
原本的房間有點問題 老牌飯店客服很棒幫忙換房之後住的很舒服
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 您好,非常感謝您入住福容大飯店 花蓮,感謝您給予的好評,花蓮福容會繼續努力,希望有機會能夠再為您和家人、親友服務!祝 日日順心
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 Chin Hsiung 先生/小姐您好,非常感謝您入住福容大飯店 花蓮,感謝您給予的好評,不曉得有哪些部份讓您印象深刻?花蓮福容會繼續努力,希望有機會能夠再為您服務!祝 日日順心。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 Boon Huat 先生/小姐您好,非常感謝您喜歡福容大飯店 花蓮,希望有機會能夠再為您服務!祝 日日順心。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 HsiaKuo 先生/小姐您好,非常感謝您入住福容大飯店 花蓮,感謝您給予的好評,不曉得有哪些部份讓您印象深刻?花蓮福容會繼續努力,希望有機會能夠再為您服務!祝 日日順心。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par 福容大飯店 花蓮, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 Chi-Ying 先生/小姐您好,非常感謝您入住福容大飯店 花蓮,感謝您給予的好評,不曉得有哪些部份讓您印象深刻?花蓮福容會繼續努力,希望有機會能夠再為您服務!祝 日日順心。