Note fondée sur 53 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Very nice and friendly staff
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
La ubicación del hotel lo hace accesible a todos los puntos de importancia de laicidad de Tarma, a las que se puede acceder a pie. A pesar de estar cerca del centro, es tranquilo y lejos del bullicio citadino. La arquitectura apacible y el entorno de vegetación relaja al visitante y le da una sensación de sosiego.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Bad costumer services
Publié le 22 janv. 2024 sur HotelsThe hotel are ok but the costumer services are poor, they charge me extra tax for nothing, in the moment of the reservation I pay all including tax and the hotel asking for a 10% extra, I do not recomended this hotel, a good option is copriani in this town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Sebastián Guillén, Gestion de l’hôtel
Dear Roberth, Thank you very much for your comment after your stay with us. Regarding your claim, tell you that Expedia informs you that you must pay 18% tax at our hotel and you will only be exempt from payment if you present the mandatory documentation (passport, date of entry into the country, and that this does not exceed 60 days). In your case, even though we asked for documentation, you only showed us your driver's license. In this case, due to legal issues, we cannot proceed with the exoneration.Best regards
par un voyageur
Agradable
Publié le 10 oct. 2023 sur HotelsHotel agradable, limpio y buena cocina. Los trabajadores muy atentos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Sebastián Guillén, Gestion de l’hôtel
Estimada Maria,Muchas gracias por comentar su experiencia con nosotros y los demás viajeros. Esperamos vuelva pronto.Cordialmente,
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia