Note fondée sur 120 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2021 sur Hotels
Chambre sale et l’odeur de l’humidité vous étouffe
De belles photos pour vous vendre du rêve mais la réalité est l’opposée, les services sont mauvais, très très chère pour le prestation et les services, infrastructures
par un voyageur de Région parisienne
Excellent choix pour prendre l'avion tôt le matin
Publié le 7 nov. 2009 sur ExpediaTrès bon hôtel , personnel charmant .
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
The bathroom in the room I stayed smelled strongly of urine, and the shower/bath was littered with hairs. The bath linen too, was old and quite small.
par un voyageur de Coral Gables
Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Standlake
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
For me it’s a stop over for the Maldives so I’m not comparing it to private Villas etc but it’s used a lot for local workers and understandably air crew, it’s OK but bar / pool staff don’t get the need for customer service and the place is a little basic but clean and adequate. It’s noisy but it’s going to be as it’s literally in the airport and pick up for island boats. Take some earplugs and you’ll be fine
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Very convenient to the airport. All staff were extremely helpful and friendly.
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
空港の近くで、荷物が無ければ、歩いて空港に行ける。
ホテル内に売店は、無い。
大きなプールに加えて、小さいながらビーチもある。堤防に囲まれたエリアでシュノーケリングも楽しめる。
ルームサービスもあり、便利だが、宿泊費は、リゾートホテル並みに高い。
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Bed linen smelled of old sweat. Charged twice for stay- we pre paid, then arrived and were asked to pay again by a very officious lady at the counter. Next day a kind front desk employee apologised and said he had picked this up and would reimburse the second payment -but it could take up to a week to process- no reimbursement yet?
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Laut und kein guter service