Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
Was sent to another location during check in because the hotel is "full". How does that even happen when the booking was well in advance. The other location is at best a 2star accommodation.
4 sur 5
par un voyageur de den haag

Prima transithotel

Publié le 15 août 2018 sur Expedia
Prima transithotel, wel wat harde bedden. Regelde de taxi naar de ferry en boden gratis ontbijt als upgrade aan
2 sur 5
par un voyageur

für Stayover mit Abstrichen gerade so ok

Publié le 3 févr. 2018 sur Expedia
Team nett, aber langsam (erst nach dem 3. Auffordern wurde das Zustellbett bezogen, reinstellen mussten wir es selbst). Zimmer für 2 Erw. + 2 Kids gebucht. Es passte aber nur ein Zustellbett ins Zimmer. 4jähriger schlief somit im Elternbett. Wasserhahn im Bad locker und wackelig. Manche Glühbirnen funktionierten nicht. Laut! Sowohl innerhalb des Hotels als auch zur Straße hin.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Vancouver, BC

In transit

Publié le 30 janv. 2018 sur Expedia
Pour : Clean enough.
Contre : Coffee for the coffee maker, fix the wobbly tap.
Emplacement : Two small blocks from the beach (but not the bikini beach). Too much garbage everywhere including the beach to ever want to stay on this island.
The hotel is fine for what it was. One night after landing, on the way to someplace else. It was clean enough and convenient enough. There are prettier places to stay right on the beach however, so they might want to step up their game a bit. I arranged an airport transfer ahead of time, and it didn’t show up. Another tour operator noticed us waiting for a while and she called the hotel. We ended up getting a ride with her. The hotel still charged me saying that he’d already paid for the transfer. Told him it wasn’t my problem he paid for something he didn’t get. (Being impossibley Canadian I paid anyway and felt bad about complaining) Coffee maker in the room with no coffee. Bathroom tap was ready to fall off but the shower was good. Air con and wifi worked but TV did not. Staff called us a taxi in the morning at our request and off we went. It was ok.
1 sur 5
par Sven

Nicht buchen!!!

Publié le 18 mai 2017 sur Hotels
Musste beruflich nach Male und wollte wegen der Ruhe auf die Flughafeninsel/-Seite. Ruhe Fehlanzeige. Airport hat man nicht gehört. Jedoch die Baustellen um das Hotel!!! Barrierefreies Bad, Zimmer im 3.OG ohne Aufzug Frühstück bestand aus drei Scheiben Toast, einer Butter, einer Marmelade und zwei Eiern.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Santa Ana, CA

Nice hotel, close to airport, friendly staff

Publié le 17 mai 2017 sur Expedia
Great for a stop over before picking up the sea plane to other islands around the Maldives. Friendly and accommodating staff
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Had all the essentials

Publié le 28 mars 2017 sur Expedia
Great cheap hotel while waiting for transfer to resort 👌🏽
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2017 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2016 sur Expedia
Byggarbetsplats med inkompetent personal. Trångt och dåligt planerat rum.