Note fondée sur 49 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par Shahadat , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We would be so much appreciated if you could write something of your experience about us. Then only we would have a chance to do correct our mistake and learn from it
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2023 sur Expedia
Nous avons été logés dans une chambre qu'il a fallu quitter car l'électricité était HS, la télé et le frigo ne fonctionnaient pas. La deuxième chambre était correcte. Durant notre séjour, le ménage n'a pas été fait et le linge de lit et de toilette n'ont pas été changés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Shahadat , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. As you are our in-house guest up to now please contact with reception for any services you need. We will be more than happy to serve you Thank you once again and have a pleasant stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Shahadat , Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for staying in Dream Relax. We appreciate your review on expedia.com. We believe you had a better stay with us. We look forward to see you again
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2019 par Shahadat , Gestion de l’hôtel
Dear Christophe Thank you for staying at Dream Relax hotel.We will try our best to give better service in the future. We look forward to welcoming you next time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2017 sur Hotels
Hotel correct. Bon restaurant pas cher. Prix du transfert aéroport trop élevé il vaut mieux prendre un taxi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2017
Dear Sir/madam We appreciate the time you have taken to leave a very helpful review to our hotel and services. We are glad to hear that you had a pleasant stay with us and we will do our best to keep it up. Best regards Hassan
4 sur 5
par OLIVIER

Excellent rapport qualité/prix

Publié le 31 janv. 2017 sur Hotels
Excellent rapport qualité/prix. N'hésitez pas à choisir cet hôtel si vous arrivez tard aux Maldives et que vous devez avoir un transfert sur d'autres îles le lendemain.Personnel très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Port Melbourne

Publié le 29 mars 2023 sur Expedia
I was originally booked here, March 2023, to relax after a few gruelling weeks abroad. After discussion with the manager, I was moved to a quieter location, The Dream Relax Inn, which was literally around the corner and off the main road. They are the same hotel chain. I appreciated the manager's compassion when I requested a quiet location (this hotel is on a main road with a lot of motorbike traffic). If you want a great location, this is a good place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par Shahadat , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your time to write a review and shared your experience. We are highly appreciated for your positive feedback. We hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2023 sur Expedia
The room was clean, beds comfortable, excellent AC, very good meals and the staff were very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2023 par Sariwati, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,Thank you very much for staying with us. We appreciate for the time you had spent to write an excellent review about our staff and facilities. We believe you had a better stay in Dream Relax. We hope to see you again. Best Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2023 sur Hotels
internet is terrible. hotel is very old. a chicken kebap shop next to it. your room also smells like chicken. bathroom is not clean. electric plugs is not working.