Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2018 sur Expedia
Le petit déjeuner est plutôt limité. Bel emplacement
par un voyageur
Publié le 12 août 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Overall everything was great, we really liked the hotel, and we also enjoyed our breakfast at the little coffee shop across the street.The coffee and the sandwich that we had was excellent👍
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
They trick you on the room selection online until check-in. Meaning, you don’t get the room selected and then they offer to give you the room that was originally chosen for an UPGRADE charge.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
The entire place reeks of mold, the sheets and towels are filthy, the bed had bed bugs, the carpet looks and smells like it hasn't been replaced in 50 years. The manager is a thief, tries to negotiate to get more money out of you, Petty, low class, miserable.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
As described. Staff very friendly. Location for us was perfect. Older motel yes but very clean.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
The worst hotel, moldy, filthy, the manager is the terrible person. You can read threw google reviews of how he treats and leaves then stranded.
He tries to barter, push you around, yell, scream, hes a perverted psycho criminal.